gamer73 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Etter slik jeg forstår det så ligger denne instansen midt inni ogrimmar? På samme måte som stokades ligger i SW? Men er det en måte for en lvl 70 warrior å kave seg inn der uten å bli hakkebiff på veien? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ta av degequip, løp innover, corpserun,corpserun,corpserun,corpserun,corpserun,corpserun, så er du inne. Eneste mulighet såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 ok hehe takk for tips:) det må gjerne prøves...jeg vil kunne ticka av at jeg har vært i alle instanser i azeroth liksom Kanskje fyre innpå en speed potion sånn at jeg kanskje sparer minst 1 corpserun:) Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 invisibility pot ftw (Y) Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er fult mulig det. Jeg løp inn dit en gang jeg var inne og ganka i orgrimmar med et stort raid. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er en del alliance som bruker RFC til å farme linen cloth om de skal skille evt. tailoring. For horde er jo eneste "mass wool cloth" instance såvidt jeg vet Stockade. Tullete plassering av instancer i tillegg må jeg få sagt. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 nå får jeg bare studere et kart over ogrimmar og finne kjappeste vei inn dit:) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 før BC så var jeg der etter par ganger, bare mountet inn og rett til ingangen. er ikke så langt fra ingangen til ogrimmar Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 hovedinngangen da regner jeg med? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 jupp, viste ikke at det var fler inganger Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 feil å si at det er rett ved inngangen, for det er rett og rimlig feil. Det ligger ett godt stykke inn. Og det er 2 innganger, en bakvei også som leder deg ut i the barrens. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 ja det burde være lett kom meg inn med druiden uten wipe, uten stealth løp inn bare. på mount først så bear form siste biten. med fult tank gear tho, ingen angrep meg annet en lvl 1 tulling som døde av thorns:P Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ta på deg stamina gearet ditt løp in hovedingangen på orgrimmar i raidtider eller på natta. Du skal helst ikke løpe rett mot rfc for da løper du forbi AH, Bank, Mailbox og passasjen folk går mot for å pvpe. Jeg ville ha løpt rett in i orgrimmar via hovedingangen tatt veien opp til venstre. Løper du litt der får mister du combat etterhvert vist du ikke har horde etter deg da. da kan du bandage vist du er low eller løpe rett ned via en hule lignende ting å som går nesten rett til RFC. Er ikke så god til å forklare men men:P Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Takk for tips ....skal fyre på tank gear og gripe skjoldet mitt:) Være klar med heal pots og bandage:) Samtidig fyre inn Shield wall for å jobbe meg noen ekstra meter hehe... på med pvp trinket for å bli kvitt snares og denslags tull:) Jeg har heldigvis riding crop som gir meg noen ekstra meter hihi:) Dette blir nesten som amerikansk fotball uten ball hehe Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Takk for tips ....skal fyre på tank gear og gripe skjoldet mitt:) Være klar med heal pots og bandage:) Samtidig fyre inn Shield wall for å jobbe meg noen ekstra meter hehe... på med pvp trinket for å bli kvitt snares og denslags tull:) Jeg har heldigvis riding crop som gir meg noen ekstra meter hihi:) Dette blir nesten som amerikansk fotball uten ball hehe 9200557[/snapback] Skal nok gå bra, folk rekker som oftest ikke reagere fort nok på det. Beste veien inn dit må være bakveien inn fra The Barrens, forbi keepet til Thrall og ned mot Cleft of Shadow og inn til RFC. Men selvsagt, skal du gjøre det med stil rir du inn hovedinngangen. Bare pass på onkel Saurfang som står noen meter før banken.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Grønn = hovedingang. Jeg er sikker på at du mister combat vist du tar denne ruten å ingen hordes er etter deg. Rød = Bakingangen. Tror dette er den sikreste ruten ingen horde der som vanlig. pass deg for vaktene. Får du ikke horde etter deg så tviler jeg på at du dauer. Btw vilken server spiller du på? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) spiller på silvermoon og om 30 min skal jeg prøve dette:9 EDIT: Done! Det gikk helt fint det der...red til og med feil så det holdt hehe..red forbi 4 lvl 70 spillere...ingen angrep meg untagen vaktene:) Endret 4. august 2007 av gamer73 Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hehe, tror ikke horder gidder å angripe deg i orgrimmar, de syns mest det er morsomt med en vil alliance som løper rundt der:) vaktene er nok bekymringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå