Gå til innhold

Blizzcon, Diablo 3 og ny exp til World of warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De virkelige blizzard nerdene iblant oss vil kanskje ha lagt merke til at sons of the storm (Blizzards fem beste concept-artists) i det siste har rjunget ut mye diablo-art. Dette bør jo si noe, de gjør jo ikke sånt bare for moro skyld.

 

Edit: okey, litt diablo art.

Endret av Molecular
Lenke til kommentar

Flere av de som sitter på forumet til Diablo3.com skriver dessuten at det er typisk Blizzard å "lyve" om slike annonseringer på events som dette.

 

Noe sier meg at de annonserer Diablo 3 på tampen av Blizzcon, og venter med å dra av hele duken til Games Convention åpner mot slutten av måneden. DET blir hype!

 

 

EDIT: småplukk

Endret av Kjetil J
Lenke til kommentar
diablo3.com er ikke eid av blizzard.

 

La meg gi ett eksempel:

 

www.interweb.com sa i dag at diskusjon.no skal legges ned.

 

La oss heller vente til etter BlizzCon?

9209042[/snapback]

Nisse. La meg gi deg et eksempel: En feit fyr med skjegg og rød lue som trenger seg inn i andres hus og setter seg fast i pipa.

 

Jeg er fullt klar over at Diablo3.com ikke er eid av Blizzard, det er en fanside for spillet, som er representert ved BlizzCon. Likevel er det å regne som en seriøs kilde.

 

edit: seff håper jeg i det lengste på at de skal annonsere det på slutten av BlizzCon, men foreløpig er det eneste informasjonen vi har. Sitter og ser på BlizzCon live nå, og foreløpig er det vel semi-finaler i StarCraft.

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Bra bilde, men bakgrunnsbildet skulle ha vært av den nye wow-ekspansjonen. Den er den største trusselen mot et nytt Diablo-spill i nær fremtid. Jeg antar at man kan gjette på når Diablo 3 blir annonsert ut i fra to antagninger:

 

1: Diablo 3 fortsetter å være RPG, og Blizzard annonserer det mellom lanseringen av SC2 og WoW:WotLK eller forhåpentligvis tidligere.

 

2: Diablo 3 blir et MMO (grøss!) og Blizzard annonserer det ikke før en god stund etter at nye WOW:WotLK er ute i butikkene av frykt for at MMO-kundene skulle skippe WOW og vente til D3 hvis de fikk finne ut om spillet tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...