Alexander Schindler Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Iskald ektemann som kvitter seg med kona, en kone som utro og blir revet i stykker av hemmeligheten og en uheldig stakkar som ikke har godt av å avsløre den mørke byens hemmelighet. Her er anbefalingene. Les mer Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ah, Dark City hadde jeg glemt. Utrolig bra film, må nesten se den igjen snart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ah, Dark City hadde jeg glemt. Utrolig bra film, må nesten se den igjen snart. 9201414[/snapback] En glemt klassiker. På høyde med Matrix i mine øyne. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hmm, dere sliter ikke litt med å anbefale Fracture? Jeg ville ihvertfall følt meg litt snurt om jeg fikk tips om denne filmen ... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 jeg har sett fracture og syntes det var en god thriller ikke en av de beste... en 4/6 fra meg , anthony hopkins redder den med godt skuespill ! handlingen er heller ikke så vært god thriller alt i alt Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tjoa, men spør du meg bør det liksom være 5 og 6-er filmer som blir anbefalt. Klart, nå er jo kinofilmer litt vanskelig, siden det tross alt varierer veldig av filmer der, men likevel ... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Synes heller ikke notes on a scandal var noe å rope hurra for, historien fenger liksom ikke så voldsomt. Dark City derimot ... <3 Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Hmm, dere sliter ikke litt med å anbefale Fracture? Jeg ville ihvertfall følt meg litt snurt om jeg fikk tips om denne filmen ... Det er litt begrenset utvalg for å si det sånn. Nå om sommeren er det ofte bare to eller tre filmer som har kinopremiere. Jeg syntes at Fracture er den beste kinofilmen som hadde premiere denne uka, derfor sliter jeg overhodet ikke med å anbefale den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg