Gå til innhold

Etterfølger til Nokia N95? Er det noen annonsert?

Anbefalte innlegg

Jeg har sikklet over en Nokia N95 i lang tid nå.

Snart har jeg nok penger til å anskaffe en,

men det er alt blitt en liten stund siden Nokia N95 kom,

og siden ting i teknologiens verden utvikler seg såpass kjapt som det gjør disse dager, så lurte jeg om det var en etterfølger til Nokia N95 annonsert som jeg kanskje skulle vurdert å vente på.

Har hørt om N96, N98 og hele pakka. Men det er visst trolig bare helt tomme rykter og rent oppspinn.

Er det annonsert en etterfølger til N95?

Vil det trolig bli noen etterfølger i den nærmeste fremtid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

akkurat nå så er det ikke noen sikkre kilder som sier at det snart skal komme en oppfølger til N95. Har gått rykter om nokia N99 med fullt tastatur 8MP og med ekte dvd kvalitet på video opptak.

Dette er hva Amobil selv sier om denne mobilen:

"Ryktene sier at telefonen har 16 GB minne innebygget, 3,2 tommers skjerm, Wi-Fi og 8 megapikslers kamera som kan ta opp video i DVD-kvalitet.

Disse spesifikasjonene virker muligens en smule overdrevet, så det er sannsynligvis ingen grunn til å holde puseten."

Så jeg trur du tyrkt kan kjøpe deg en N95 uten å være "redd" for at det kommer en oppfølger med det første.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt om en ny telefon, den har 42" skjerm, 350W høyttalere, hd-dvd og innebygget kaffimaskin. Og så går den ned i lommen også.

9200327[/snapback]

hehe ja hadde jo vært artig det med kaffemaskin i mobilen. Men sikkert bare rykter dette også... :p

Lenke til kommentar
Jeg har hørt om en ny telefon, den har 42" skjerm, 350W høyttalere, hd-dvd og innebygget kaffimaskin. Og så går den ned i lommen også.

9200327[/snapback]

hehe ja hadde jo vært artig det med kaffemaskin i mobilen. Men sikkert bare rykter dette også... :p

9200437[/snapback]

Det er lov å håpe, er det ikke? Nå syns jeg du ikke skal ta fra oss håpet! :nei:

:D;)

Men over til topic. Jeg tror, som det sterkeste rykte akkurat nå, at det er N82 som blir arvtakeren til N95. I følge ryktene er de ganske like når det gjelder specs, bare at N82 er en candybar-telefon, sånn jeg ser det.

Endret av Zirkey
Lenke til kommentar

9200327[/snapback]

9200437[/snapback]

Det er lov å håpe, er det ikke? Nå syns jeg du ikke skal ta fra oss håpet! :nei:

:D;)

Men over til topic. Jeg tror, som det sterkeste rykte akkurat nå, at det er N82 som blir arvtakeren til N95. I følge ryktene er de ganske like når det gjelder specs, bare at N82 er en candybar-telefon, sånn jeg ser det.

9200621[/snapback]

meget mulig, men da foretrekker jeg heller n95 fremfor n82. N99 er bare løse rykter enda som jeg har mine tvil til. Tar nok en stund enda før n95 får en avtaker. Er ikke noe som er i nærheten av speksa til n95 nå som er ventet, utenom e90.

Lenke til kommentar

Heisan! Bruker selv en N95 per dags dato. Oppdaterte software på den for noen dager siden. Og telefonen fungerer mye raskere og GPS fungerere mye raskere! Tar omtrent 0s-45s for lock. :)

Det vil trolig komme en oppdatert versjon av N95, men ikke med det første. Det med N99 er bare rykter, samme med N97. Hvis det skulle komme med en oppfølger så ville det komme 2.kvartal i 2008 vil jeg tro.

Har vært veldig heldig med min N95. Fikk den kun for 1 kr med telenor Frifiks abonemang uten binding :) Telenor hadde feilpriset N95 en tidlig onsdags morgen på nettsiden. Var bare feilpriset i ca 1 time. Fikk bestilt meg et par N95, og mange av mine kompiser fikk også bestilt :thumbup:

Lenke til kommentar
Heisan! Bruker selv en N95 per dags dato. Oppdaterte software på den for noen dager siden. Og telefonen fungerer mye raskere og GPS fungerere mye raskere! Tar omtrent 0s-45s for lock. :)

Det vil trolig komme en oppdatert versjon av N95, men ikke med det første. Det med N99 er bare rykter, samme med N97. Hvis det skulle komme med en oppfølger så ville det komme 2.kvartal i 2008 vil jeg tro.

Har vært veldig heldig med min N95. Fikk den kun for 1 kr med telenor Frifiks abonemang uten binding :) Telenor hadde feilpriset N95 en tidlig onsdags morgen på nettsiden. Var bare feilpriset i ca 1 time. Fikk bestilt meg et par N95, og mange av mine kompiser fikk også bestilt  :thumbup:

9201464[/snapback]

hehe heldig du da. Må ut med 6000kr jeg for herligheten... Er det ifra nokias sin hjemmeside du laster ned det oppdaterte softwaren? Tenker på å oppdatere jeg også, eller er de som du kjøper i butikken nå oppdatert ifra nokia?

Lenke til kommentar
hehe heldig du da. Må ut med 6000kr jeg for herligheten... Er det ifra nokias sin hjemmeside du laster ned det oppdaterte softwaren? Tenker på å oppdatere jeg også, eller er de som du kjøper i butikken nå oppdatert ifra nokia?

9201481[/snapback]

Du oppdatere selv, vi USB kabel til PC. Du må nedlaste oppdaterings porgram på nokia sin nettside. Så følger du bruksanvisningen, tar bare ca.5-10 min for å oppdatere tlf. :) Den ny softwaren gjør at du kan bruke MicroSD kort helt opptil 4GB!

MicroSD 4GB koster kun ca 500kr på komplett :)

link:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334626

Endret av athavan
Lenke til kommentar

9201481[/snapback]

Du oppdatere selv, vi USB kabel til PC. Du må nedlaste oppdaterings porgram på nokia sin nettside. Så følger du bruksanvisningen, tar bare ca.5-10 min for å oppdatere tlf. :) Den ny softwaren gjør at du kan bruke MicroSD kort helt opptil 4GB!

MicroSD 4GB koster kun ca 500kr på komplett :)

link:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334626

9201566[/snapback]

tusen takk for tipset :D gleder meg til denne mobilen nå ;)

Lenke til kommentar
Jeg har hørt rykter om en 8gb verson av nokia n95 dog uten gps.

http://www.amobil.no/artikkel/rykter_og_sp...gb_minne_/41039

9215662[/snapback]

Hørtes interessant ut. Hvis den har MicroSD(HC) eller en annen minnekort støtte.

Selv med 8GB minne på selve telefonen, så er det alltids praktisk med støtte for minnekort av en eller annen type.

Den høres jo veldig perfekt ut for meg, siden jeg trolig aldri ville tatt i bruk GPS'en på en N95, det måtte vært for pure fun.

Men da regner jeg med at denne burde koste mindre, eller hvert fall ikke mer enn den originale N95. Hvis GPS'en er tatt bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...