fredriki Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 hei, jeg er ny her. :o Jeg har en data med windows 2k, jeg stilte på oppløsninga på fult ved en feiltagelse å når jeg kommer inn i windows flir alt fucka opp :x . mvh. fredrik ihler :-? Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 De du kan gjøre er å låne en bedre skjerm av en du skjenner og så stille ned oppløsningen til det din skjerm klarer. Har opplevd samme tabben selv Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Eller gå inn i sikkerhetsmodus og avinstallere skjermkortdriveren. Da burde Windows starte med 640*480, og så kan du bare installere driveren på nytt. Lenke til kommentar
Booth Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 De du kan gjøre er å låne en bedre skjerm av en du skjenner og så stille ned oppløsningen til det din skjerm klarer.Har opplevd samme tabben selv Helt latterlig løsning, trykk heller f8 når windowsen begynner å "loade" å kjør den opp i safe mode, så kan du fikse oppløsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå