Baardson Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen som vet en grei måte å fikse en skiboks som fikk litt mye snø over seg i vinter? Den er lagt av presset plast, altså ikke glassfiber. Er vel en type pvc plast tror jeg. Det er 2 sprekker både foran og bak. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Legg en plate (metall, plast eller et stykke glassfiberduk) på baksiden som du limer fast med epoksy. Husk bare å vaske bort alt fett og å rubbe overflatene som skal limes med et sandpapir først slik at limet får en rufsete flate å sette seg fast i. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Legg en plate (metall, plast eller et stykke glassfiberduk) på baksiden som du limer fast med epoksy. Husk bare å vaske bort alt fett og å rubbe overflatene som skal limes med et sandpapir først slik at limet får en rufsete flate å sette seg fast i. 9199440[/snapback] Jeg snakket med en forhandler av lim og han sa det ofte var vanskelig å lime fordi plasten og limet ikke beveger seg likt- altså ting jobber jo etter temperaturen. Resultatet er det bare sprekker opp igjen etter kort tid. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bytt lim/epoxy med Tec7 den hefter til omtrent alt og er elastisk Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Hei og takk for svar. Det endte med at jeg støpte innvendig med glassfiber og Polyester. Plastsparkel etterpå. Resultatet ble riktig så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå