hitokiri Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Med LG KC1 kan du surfe på nettet i 50 Mbps. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 designet får meg til å tenke på "kalkulatorene" til samsung. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) edit: oops... Endret 3. august 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva menes her med "Fjernstyre PCen"? Remote Desktop følger jo med de aller fleste telefoner med Windows Mobile 5 (Pocket PC)... Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva menes her med "Fjernstyre PCen"?Remote Desktop følger jo med de aller fleste telefoner med Windows Mobile 5 (Pocket PC)... 9199445[/snapback] Nå har ikke jeg kjørt remote desktop via 3G/Edge før, men den forfatteren mener er nok at du slipper lagging Siden han skrev.. "real-time" Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, men hva så? Jeg gjør det daglig. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ang. WiMax (og WiBro). Her på haugen er nok heller LTE (vidreutvikling av 3G, ofte omtalt som 4G) en mer sannsynlig tekonologi. Med LTE får man 100Mbit/s ned og 50Mbit/s opp. Ifølge endel svenske mobilsider, vil det komme opp et prøveprosjekt på dette til neste år. Forhåpentligvis etterhvert her også. http://en.wikipedia.org/wiki/3GPP_Long_Term_Evolution Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 tingen er den at LTE fint kan være en videreutvikling av wimax. wibro er rett og slett en variant av wimax mobile, en undervariant av wimax som gjør wimax i stand til å fungere som ett mobilnett svjv. alt i alt så burde mobilselskapene drite i å gjøre mobilnett spesielle og heller se på muligheten for å lage en universell databærer for trådløse nettverk. for hva er tale om ikke data? Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) alt i alt så burde mobilselskapene drite i å gjøre mobilnett spesielle og heller se på muligheten for å lage en universell databærer for trådløse nettverk. for hva er tale om ikke data? 9212831[/snapback] det er fordeler med det, og det er ulemper. men jeg drømmer om det jeg og. Endret 6. august 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg