Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei Jeg velger å være anonym her, av diverse årsaker. Jeg er 19 år, for tiden i militære. For ca 2 måneder siden, når jeg var hjemme på perm ble jeg sammen med ei fantastisk jente. (Har kjent hu i litt over 2 år før dette). Hu var nettop kommet ut fra et langt forhold med en annen gutt. Det var hun som tok steget å spurte meg og jeg sa ja. Nå har hun nettop komt tilbake fra en ferie som har vart i 1 måned, der hun ikke kunne bruke mobiltelefonen, så jeg har kun hatt mulighet til å snakke med henne ca 5-6 ganger. Når hun endelig kom hjem ringte hun meg ikke, så jeg ringte henne. Da fortalte hun at hun fremdeles hadde litt følelser for eks kjæresten, men hun presiserte at hun var forelsket i meg. Hun sa også at hun følte at hu var blitt sammen med meg av feil grunner og at noe av grunnen var at hu gjorde det for å komme over eksen. Tilslutt sa hun at hun trengte litt tid til å tenke over ting. Akkurat nå er jeg sykt deppa, jeg skal hjem på perm om veldig kort tid, og gledet meg til å være sammen med henne. Jeg er forelsket i denne jenta og er villig til å gjøre hva som helst for å beholde henne. Etter at vi la på, sendte jeg en melding til henne der jeg skreiv noe sånt som: "Da skal ikke jeg plage deg mer, du får ta kontakt dersom du finner ut av ting..." Jeg trenger råd! Skal jeg trekke meg helt unna her og la hun kontakte meg når hun finner ut av ting? Eller skal jeg fortsette å ringe til hun, å prøve å snakke med henne om det? Har vondt i magen nå, dette er så ekstremt kjipt.... Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hm.. Prøv å hold deg tilbake samtidlig som du viser at du bryr deg om henne. Ikke vær for pågående, men si noe sånt som "Jeg forstår dette er vanskelig, og jeg vil gi deg den tiden du trenger for å komme over han". Har selv vært i samme situasjonen, og min nåværende kjæreste venta leenge på meg for å si det sånn, og nå har jeg det bedre enn noensinne . Alle trenger tid til å komme over ett brudd, uansett om det var ett godt eller dårlig forhold. Er heller ikke fasit på hvor lang tid man kan/skal bruke. Men vis henne at du mener hun er verdt å vente på med å være tålmodig, om du så må vente i ett år. Selvom hun veldig gjerne vil ha deg, så er det nok ikke lett for henne heller. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Takk for svar. Jeg bare tenker slik at, dersom jeg lar henne få være i fred og ikke ringer henne, så kommer hun over meg :S Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ikke hvis dere er "meant to be" tror jeg. Jeg er litt sånn skjebneperson tror jeg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ta forbehold om at jeg er meg og du er deg. Usikre jenter sier hadetbra til. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Beklager at jeg maser mye her... Men IrEn3, da du hadde din tenkepause, var det slik at du var sammen med kjæresten din, og holdt kontakten med han? Ringte, sms osv? Jeg er virkelig usikker på hva jeg skal gjøre her :s Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg ville tatt kontakt med henne, vært med henne osv...som venner, men også vist at du er der hvis hun vil ha noe mer. Det viktigste er vel å vise av du bryr deg om hun, og er villig til vente på hun. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hadde kontakt med han gaaanske lenge. Nesten ett år etter det ble slutt.. Vi slutta vel å ha kontakt en uke før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste (av ukjent grunn forsåvidt). Og var veldig forvirrende.. Noen ganger ville jeg ha han nye, andre ganger ville jeg gå tilbake til det trygge. Sånne ting er vanskelig.. Hadde god kontakt med begge to, men hang mest med min nåværende kjæreste. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) holdt på med en jente jeg å, fikk samme beskjed av hun at, hun hadde følelser for en annen hun ville bli kvitt eller no sånt så derfor ville hun ikke treffe meg, så fikk jeg beskjed at hun trengete litt mer tid, 2 dager før hadde jeg spurt om hun var interessert eller ikke, da sa hun at hun ville ta det med ro... Skjønner meg ikke helt på jenter jeg btw, har ikke snakka med hun side (ca 3 uker siden) så tviiiiler sterkt på at det blir no mere, men da kunne hun i hvetfall fortelt meg det Trådstarter trur ikke det er vits å vente på hun egentlig, de sier mye rart for å slippe å treffe deg igjen.. Endret 4. august 2007 av Roug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå