Gå til innhold

problemer med 'authentication servers'

Anbefalte innlegg

Problemet mitt er at jeg ikke har kunnet spille online siden mars i år. Problemet oppstod helt plutselig uten at jeg (så vidt jeg kan huske) hadde gjort noen forandringer i PCn. Jeg forsøker å logge på Everquest2 men får timeout error når jeg skal logge på authentication serveren. For moro skyld forsøkte jeg å logge på Neverwinter Nights 1 og NWN2, det samme skjedde her, jeg greier ikke logge på name authenticating serveren. Noen ide om hva dette skyldes? (og ja, jeg har riktig brukernavn og passord)

Jeg mener det meste er blitt forsøkt for å komme inn på Everquest serveren, jeg har til og med avinnstallert brannmur og anti-virus. Har åpnet alle porter EQ2 trenger, slått av brannmuren i windows etc. Etter å ha jobba med dette i flere uker + hatt flere samtaler med Nextgentel uten å ha fått løst dette problemet ditchet jeg Nextgentel og gikk over til Telenor istedet. Jenta jeg vanligvis spiller EQ2 med har Telenor og bor ikke så langt fra meg og har ikke hatt noe som helst problemer med innlogging i hele denne perioden. Det hjalp ikke å skifte til Telenor. Jeg kan fremdeles ikke spille! Mannen fra Telenor's Bredbåndspatrulje mente problemet måtte ligge i PCn min, -men hvordan skal jeg finne ut hva problemet er da? Jeg er evneveik når det gjelder PC'er, lol, og har måttet få hjelp av en venn til alt dette styret her.

Håper noen har en lysende idé å servere meg :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vist internett virker som det skal kan det faktisk være at det har skjedd noe med det installerte spille ditt. Det du kan prøve på er system restore,vist du har windows. Vist det ikke nytter kan du like greit formatere maskinen din og legge windows inn på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...