-alias- Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det irriterer meg at intetsigende uttalelser under "Brukernes erfaringer" blir tillatt lagt ut. Denne er et perfekt eksempel på en erfaring hvor hardware.no burde satt ned foten og nektet publisering. https://prisguiden.no/product.php?p...6764#userReview En av grunnene til at man får slike "erfaringer" er at innleggene tillates å være anonyme. Personlig tror jeg at hardware.no hadde vært tjent med å heve kvaliteten på "Brukernes erfaringer" i prisguiden. Hvis de skal tillegges noen vekt så må en bedre kvalitetskontroll komme på plass. Rettskriving og tegnsetting, som ofte er totalt fraværende i innleggene, bør det også stilles krav om. Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Agreed *fjorten tegn* : D Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Helt enig med deg. Men det er jo mod som godkjenner dette er det ikke? Så da burde ihvertfall mod kunne redigere også da? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei og takk for tilbakemeldingen. God kvalitet på brukererfaringene er helt klart viktig! Vi skjerper inn på rutinene våre her. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Som en godt voksen mann holder jeg meg helt unna brukererfaringene i prisguiden. Den er full av veldig subjektive meninger skrevet av veldig unge mennersker som ofte er "fanboys" til ett eller annet merke eller produsent. Jeg har også observert at noen av disse "innleggene" er skrevet av mennesker som rett og slett ikke har prøvd produktet i det hele tatt. Om man skal kjøpe ett produkt er det mye enklere og google litt rundt og lese skikkelige reviews av det! Nå skal det nå sies at noen faktisk har lagt inn seriøse brukererfaringer, men det er langt mellom disse innleggene! Lenke til kommentar
ukcs Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Om man skal kjøpe ett produkt er det mye enklere og google litt rundt og lese skikkelige reviews av det! 9199212[/snapback] Det er helt sant. Det skal også legges til Hardware.no selv tester mange produkter og skriver reviews selv også.. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Helt enig i at kvaliteten på brukererferinger må følges opp. Personlig er jeg overbevist om at de faktisk betyr en del for mange, så derfor håper jeg vi blir enda flinkere her i fremtiden. De statistikkene jeg ser her tyder på at brukererfaringene er svært viktig for mange av leserne. Selv mener jeg det viktigste er å holde øye med jukse-erfaringer. Det er pgså den vanskeligste jobben. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Om man skal kjøpe ett produkt er det mye enklere og google litt rundt og lese skikkelige reviews av det! 9199212[/snapback] Det er helt sant. Det skal også legges til Hardware.no selv tester mange produkter og skriver reviews selv også.. 9199292[/snapback] Joda. Hardware.no's tester står det respekt av. Som oftest kvalitets review's! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Viktig tråd og viktig tiltak av trådstarter. Jeg kan rett og slett ikke fatte at det er noe poeng med "godkjenning" av brukererfaringer i prisguiden med tanke på det lavmålet av "erfaringer" som i hovedsak legges inn. Riktignok ett lite hakk bedre enn Komplett's tilsvarende ("brukererfaringer"), men det sier jo lite. Det bør da være noe substans i det som skrives for å få det "godkjent"? Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvor finner jeg mine egne bruker-erfaringene ? Hadde det vært mulig å få lagt til mine bruker-erfaringer i kontrollpanelet ? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det hadde vært en fin funksjon. Da kunne man også spore useriøse erfaringer, og eventuelt fjerne disse. Lenke til kommentar
amund Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei, et verktøy for å administrere egne erfaringer ville helt klart vært en stor fordel. Det ville nok også oppfordret til bedre kvalitet på det man skriver. Samtidig må det være enkelt å legge inn sine erfaringer med et produkt, så det er en balansegang mellom det å kreve innlogging for å skrive en erfaring, og mulighet for å skrive erfaringer direkte. Løsningen blir vel da å gi mulighet for begge deler. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå