4588pkdkrikue5c Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Heisann, Jeg har inntrykk av at Windows egen Add and remove programs ikke fjerner stringene fra registeret. Det har jeg iallefall opplevd til stadighet. Derfor lurer jeg meg på, finnes det et program som uinstallerer programmer på samme måte som Windows egen tjeneste, og også fjerner tilhørende registeroppføringer? Det er vel dette som tilslutt får driten til å gå treigt, eller? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Heisann,Jeg har inntrykk av at Windows egen Add and remove programs ikke fjerner stringene fra registeret. Det har jeg iallefall opplevd til stadighet. Derfor lurer jeg meg på, finnes det et program som uinstallerer programmer på samme måte som Windows egen tjeneste, og også fjerner tilhørende registeroppføringer? Det er vel dette som tilslutt får driten til å gå treigt, eller? 9199003[/snapback] Last ned og installer CCleaner, og kjør "Renser". Kjør "Saker" også et par ganger. Endret 3. august 2007 av Trainman Lenke til kommentar
persistent Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 CCleaner er bra, ellers bruker jeg Registry Mechanic, du kan også få tak i f.eks. Total Uninstall, den rydder veldig bra i forhold til Windows eller programmets egen uninstaller. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Glemte å skrive det, men jeg kom over en DinSide artikkel idag om et program som ser ut til å gjøre jobben. Revo Uinstaller het det. Edit: Takker for svar likevel! Endret 3. august 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå