VikinGz Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har noen venner som er i spania nå om dagen, jeg har sendt noen sms til de, og på påløpende faktura hos telenor står det fortsjatt 0kr... Det er egne priser for SMS og MMS i utlandet og til utenlandske nummer Det står ingenting om priser til utlandet, bare priser i utlandet og til utenlandske nummer Noen som vet om det stemmer? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Om dine venner har norske mobil abbonement og oppholder seg i spania betaler du ikke noe mer. Ringer/sender du SMS til et norsk nummer vil du alltid betale det samme uansett hvor i verden mobilen med dette nummeret befinner seg. Det som derimot skjer er at mottakeren som har tatt med seg sitt nummer til utlandet må betale for å motta samtaler (noen steder også sms). Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 ser ut til at det ikke koster noe å ta i mot til de jeg kjenner som er i spania. Så da er det gratis =) mms må jeg også sjekke =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå