Ace_X Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Til informasjon er jeg helt nybegynner! Jeg har akkurat kjøpt diverse komponenter og skal bygge min første stue-PC. I ekstasen med å pakke ut prosessoren kom jeg til å ta på undersiden av prosessoren der det var tre grå pastastriper. De ble da "smurt" litt utover Spørsmålet er da om dette er skadelig for prosessoren og evt mulig å rette opp? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Var nok bare kjølepastaen som du kom borti....Hvis det er sånn at du har dratt av det som var der så er det bra og kjøpe en liten tube og smøre et nytt tynt lag bak og sette inn prosessoren igjen....Så det er absolutt ingen krise.... Lenke til kommentar
Ace_X Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Var nok bare kjølepastaen som du kom borti....Hvis det er sånn at du har dratt av det som var der så er det bra og kjøpe en liten tube og smøre et nytt tynt lag bak og sette inn prosessoren igjen....Så det er absolutt ingen krise.... 9198861[/snapback] Ok! Det var bra Var bare en av stripene som ble smurt ut litt. Hvor får jeg tak i kjølepasta? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ring en dataforretning å hør om de har noe liggende. Lenke til kommentar
Ace_X Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Skal gjøre det. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
kindings Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Var nok bare kjølepastaen som du kom borti....Hvis det er sånn at du har dratt av det som var der så er det bra og kjøpe en liten tube og smøre et nytt tynt lag bak og sette inn prosessoren igjen....Så det er absolutt ingen krise.... 9198861[/snapback] Pastaen er vel somregel på kjøleren og ikke CPUen? Hvorfor det skulle være pasta på selve CPUen aner ikke jeg... Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er tre pastastriper på undersiden av stock-kjøleren til C2D, det var nok disse du kom borti (altså ikke selve prosessoren). Ikke farlig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Et bilde hadde vært supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå