Gorthaur Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Usikker på om dette har blitt postet tidligere, men flere sanger har visstnok blitt bekreftet til det kommende GH3: * AFI - Miss Murder (Master) * Black Sabbath - Paranoid * Blue Oyster Cult - Cities on Flame * Mountain - Mississippi Queen * Queens of the Stone Age - 3's and 7's (Master) * Slayer - Raining Blood (Master) * The Strokes - Reptilia (Master) Blir herlig dette! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ah, dette lover bra "master" betyr orginalversjon av sangen ikke sant? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Ah, dette lover bra "master" betyr orginalversjon av sangen ikke sant? 9199021[/snapback] Stemmer det, ja. Og, det ser heldigvis ut til at det er en langt større andel låter med nettopp master-tape i GH3 i forhold til GH2 Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Slayer Raining Blood kan bli moro å spille! Lenke til kommentar
JV Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har vi hørt noe om når GH III kommer? Og om jeg skaffer meg GH II vil jeg kunne bruke den gitaren sammen med en evt. GH III-gitar i GH III? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har vi hørt noe om når GH III kommer? Og om jeg skaffer meg GH II vil jeg kunne bruke den gitaren sammen med en evt. GH III-gitar i GH III? 9199336[/snapback] Ja det kan du. Gitaren som kommer med GH3 blir trådløs.. Men det går fint og bruke den som kommer med GH2. Står fortsatt kun Q4 for GH3. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hmm. "Reptilia", "Paranoid" og "Missippi Queen" blir jo også å finne i Rock Band. Men kult med "Raining Blood". Dem sangen har jeg venta på å dukke opp i et GH-spill lenge. Argh, men hvorfor valgte de "3's & 7's" fra den nye plata? Ville heller hatt "Misfit Love"; den er jo dritfet! Endret 3. august 2007 av deusex Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) sang-listen hittil: "3's and 7's" – Queens of the Stone Age "Barracuda" – Heart "Cherub Rock" – Smashing Pumpkins "Cities on Flame with Rock and Roll" – Blue Öyster Cult "Cult of Personality" – Living Colour "Even Flow" – Pearl Jam "Knights of Cydonia" – Muse "La Grange" – ZZ Top "Lay Down" – Priestess "The Metal" – Tenacious D "Miss Murder" – AFI "Mississippi Queen" – Mountain "My Name Is Jonas" – Weezer "The Number of the Beast" - Iron Maiden "One" – Metallica "Paint It, Black" – The Rolling Stones "Paranoid" – Black Sabbath "Raining Blood" – Slayer "Reptilia" – The Strokes "Rock and Roll All Nite" – Kiss "Rock You Like a Hurricane" – Scorpions "Sabotage" – Beastie Boys "School's Out" – Alice Cooper "She Builds Quick Machines" – Velvet Revolver "Slow Ride" – Foghat "Suck My Kiss" - Red Hot Chili Peppers "Through the Fire and Flames" - DragonForce "Welcome to the Jungle" – Guns N' Roses merk at det er en stund til spillet kommer, så det kommer garantert flere sanger. husk at det var ca 70 sanger til GH2 på xbox 360, og "set-listen" til 3'ern har hittil bare 28. kan komme mange gromlåter før spillet slippes men, "Through the Fire and Flames" - DragonForce, er de seriøse??!! dette er "Jordan" x10. Endret 3. august 2007 av vetle89 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Helt fantastisk! Iron Maiden er favoritten her i gården, og klassikeren The Number of the Beast skal bli artig. Det samme med Paranoid, og ikke minst fantastiske One av Metallica (konserten på Valle Hovin var utrolig...) og Raining Blood av Slayer! Så dem på Hove, og det var sykt. Gleder meg som faen nå! Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 ville heller hatt fear of the dark - Iron Maiden istede.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 "Afraid To Shoot Strangers" hadde vært rå. Didididi-dididididi-dididididididiiiii! Håper det blir Maiden-album for nedlasting på Rock Band! Screeeeaaaaam for meeeeee! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Hele lista gjør meg litt mer lunken, men det er selvfølgelig ingen tvil om at jeg kjøper spillet. Savner litt mer skikkelig metal og mindre middelhavsfarere, men ikke alle kan bli fornøyd Maiden, Kiss og Metallica er jeg lunkne til, men at valget falt på Metallica sin "One" er i det minste positivt. Det som jeg glatt kan innrømme, og som er hovedårsaken til at jeg ikke er i tvil om kjøpet, er at det var jævlig morro å spille mange av de sangene jeg opprinnelig hatet mest på GH2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå