Gå til innhold

GTA IV utsatt til 2008 (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Var det ikke en eller annen luring som tatoverte inn logo og dato på armen ? Isåfall kan han angre nå..

9204282[/snapback]

Er nok Peter Moore du tenker på. Spillet kommer da vitterlig ut for MS platformen på samme dag som andre platformer, så poenget er fortsatt det samme ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig helt greit at det ble utsatt. Høsten kommer til å være travel nok uansett, med bl.a Wow, Guild Wars EOTN og Age of Conan. Kan jo håpe de får PS3 litt ned i pris før den tid også, hadde ikke gjort noe...

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar

Fint at de venter til spillet er ferdig. Er dritt lei av halvferdige spill. EA pøser jo ut med halvferdige titler hele tiden. Vil heller ha et spill jeg kan spille i mange år enn et spill hvor gameplay etc. suger.

Bare synd man må vente enda lenger på pc versjonen, da denne interesserer meg mest :(

Lenke til kommentar
Kjipt, men GTA:IV er verdt å vente på. Kommer jo mange bra spill til høsten uansett.

9199877[/snapback]

GTA 6 skal du vente lenge etter... :innocent:

9200851[/snapback]

Fiksa nå :p

OK. Da kommer vel ikke dette til PC... på lenge....?

9201112[/snapback]

Nei, tror det kommer til samme tid. Det er vel forskjellige teams på PC/X360/PS3.

Lenke til kommentar

Tror nok rockstar har sett det sammen som flere og det er ganske enkelt GTA IV mangler noe.

Se på menskene det ser ikke spesielt bra ut så er nok mye arbeid igjen.

Så det er nok grunnen til denne ikke kommer før 2008.

Endret av alphadec
Lenke til kommentar
Tror nok rockstar har sett det sammen som flere og det er ganske enkelt GTA IV mangler noe.

9208888[/snapback]

Tviler litt på at dette er årsaken til 5 måneders forsinkelse du...

Lenke til kommentar

9208888[/snapback]

Tviler litt på at dette er årsaken til 5 måneders forsinkelse du...

9209529[/snapback]

Tror jeg for jeg er ikke spesielt imponert over hva jeg har sett så langt fra GTA IV.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Opprett ny...