Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Var det ikke en eller annen luring som tatoverte inn logo og dato på armen ? Isåfall kan han angre nå.. 9204282[/snapback] Er nok Peter Moore du tenker på. Spillet kommer da vitterlig ut for MS platformen på samme dag som andre platformer, så poenget er fortsatt det samme Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Egentlig helt greit at det ble utsatt. Høsten kommer til å være travel nok uansett, med bl.a Wow, Guild Wars EOTN og Age of Conan. Kan jo håpe de får PS3 litt ned i pris før den tid også, hadde ikke gjort noe... Endret 4. august 2007 av Azagrath Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Fint at de venter til spillet er ferdig. Er dritt lei av halvferdige spill. EA pøser jo ut med halvferdige titler hele tiden. Vil heller ha et spill jeg kan spille i mange år enn et spill hvor gameplay etc. suger. Bare synd man må vente enda lenger på pc versjonen, da denne interesserer meg mest Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du må vente så lenge uheldigvis Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 motha focka da blir det bare mgs 4 på meg da kanskje jeg skal vente litt med og kjøpe ps3 enda da siden ikke kommet noen spess spill enda som jeg vill ha til ps3 Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kom ikke som noen bomde, gjorde det? Trailerene vi har sett virker jo litt blasse, og virker som det er en dårlig framerate. Er nok best hvis Rockstar får noen måneder ekstra på spillet. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kjipt, men GTA:IV er verdt å vente på. Kommer jo mange bra spill til høsten uansett. 9199877[/snapback] GTA 6 skal du vente lenge etter... 9200851[/snapback] Fiksa nå OK. Da kommer vel ikke dette til PC... på lenge....? 9201112[/snapback] Nei, tror det kommer til samme tid. Det er vel forskjellige teams på PC/X360/PS3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har ihvertfall aldri hørt noe om at PC-versjonen slippes samtidig Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nei, men det er mulig at pc-versjonen ikke er forsinket. Da kommer den "tidligere". PC-versjonen har pleid å komme 1 år etter ps2-versjonen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er vel ikke engang annonsert og bekreftet at det kommer noen PC-versjon. Sånn har det vel vært tidligere òg, man venter en stund. Men det kommer nok. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Tror nok rockstar har sett det sammen som flere og det er ganske enkelt GTA IV mangler noe. Se på menskene det ser ikke spesielt bra ut så er nok mye arbeid igjen. Så det er nok grunnen til denne ikke kommer før 2008. Endret 4. august 2007 av alphadec Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Tror nok rockstar har sett det sammen som flere og det er ganske enkelt GTA IV mangler noe. Se på menskene det ser ikke spesielt bra ut så er nok mye arbeid igjen. Så det er nok grunnen til denne ikke kommer før 2008. 9208888[/snapback] Tviler litt på at dette er årsaken til 5 måneders forsinkelse du... Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Tror nok rockstar har sett det sammen som flere og det er ganske enkelt GTA IV mangler noe. Se på menskene det ser ikke spesielt bra ut så er nok mye arbeid igjen. Så det er nok grunnen til denne ikke kommer før 2008. 9208888[/snapback] Tviler litt på at dette er årsaken til 5 måneders forsinkelse du... 9209529[/snapback] Tror jeg for jeg er ikke spesielt imponert over hva jeg har sett så langt fra GTA IV. Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jævlig kjipt! Men jeg overlever med Blue Dragon, Assassins Creed, og Call of duty 4 i høst .. bedre at dem bruker lengere tid på å få et perfekt GTA Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 nå får jeg bare ikke håpe mgs 4 blir utsatt og Lenke til kommentar
Bellic Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dette er da ikke gode nyheter. Nå har jeg rukket å glede meg og greier. Sjekk ut denne sia: http://www.hmv.co.uk/hmvweb/navigate.do?ct...mp;pPageID=2533 Rockstar inviterte sjefene i HMV (His Master`s Voice) til å prøve spillet! Ble meget frista da jeg leste dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg