Gå til innhold

GTA IV utsatt til 2008 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...

9199767[/snapback]

Ville det vært mer profesjonellt og mindre slemt å gi ut et halvferdig spill..?

Det er som regel gode grunner bak at spill blir utsatt, og når man ser hvor mange halvferdige spill som blir sluppet ut i dag er jeg fornøyd over at Rockstar faktisk tar seg god tid.

9200384[/snapback]

Nei, selvfølgelig er det ikke det.

 

Det som hadde vært profesjonellt hadde vært å anslå riktig tid, evt. vente til de var sikre på releasedato til å nevne noe om det. Jeg vet det er mye forsinkelser av spill, men håpet av Rockstar var for gode for sånt.

 

For noen (bl.a. meg) spiller det fint liten rolle at det kommer en drøss andre spill i høst, jeg vil ha GTA.

Lenke til kommentar

Skal vi se..

Det var 10 spill (PS3) jeg skulle ha nå sommer kommer etter sommerferien.. Tar bort Home ( Gratis ) og GTA IV så er vi nede på 8 :D Så er det 3 spill jeg vet jeg skal ha i 2008 ;) Med GTA IV nå da. Så...Bare bra at GTA IV venter litt! Må bli bra dette :D Men, De de hadde jo satt datoen.. :S

Lenke til kommentar
Det som hadde vært profesjonellt hadde vært å anslå riktig tid, evt. vente til de var sikre på releasedato til å nevne noe om det. Jeg vet det er mye forsinkelser av spill, men håpet av Rockstar var for gode for sånt.

 

For noen (bl.a. meg) spiller det fint liten rolle at det kommer en drøss andre spill i høst, jeg vil ha GTA.

9201402[/snapback]

 

Takk, og amen. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg PS3 eller Xbox nå, kun fordi jeg skulle ha GTA i oktober. Utsetter det nå, da jeg er fint lite interessert i spill ellers.

 

Eneste grunnen til å kjøpe konsoll for meg er Forza, men det er ikke en god nok grunn, sånn som GTA er.

Lenke til kommentar
Takk, og amen. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg PS3 eller Xbox nå, kun fordi jeg skulle ha GTA i oktober. Utsetter det nå, da jeg er fint lite interessert i spill ellers.

9202492[/snapback]

Det er nok mange som tenker som deg, så både MS og Sony sitter nok og banner litt nå på grunn av utsettelsen. GTA4 kunne nok vært det utslagsgivende for veldig mange som har telt litt på knappene det siste året men ikke har kjøpt en ny konsoll enda.

 

Vice city alene solgte sannsynligvis millioner av PS2'er (men selvfølgelig hadde PS2 da en helt annen pris enn det Xbox 360 og PS3 har idag).

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

Sånn som jeg (og sikkert endel andre) ser det, så er en spillkonsoll for smalt til å gidde å legge ut penger i så stor grad for.

 

Spill koster mye, det er ofte at man MÅ ha Playstation f.eks (Grand Turismo), eller Xbox (Halo), så det er ofte vanskelig å få med seg alle knalltitlene uten å legge så mye penger i det.

 

GTA-serien har alltid vært enorm i gameplay, og man kan sitte mye lengre enn andre spill (jeg kan i hvert fall) og bare leke, og da blir det plutselig aktuelt å faktisk bruke en del penger på det.

 

Menmen, jeg kommer jo som alle andre til å vente til det kommer, og anskaffe meg det da, er jo ingen annen mulighet. Bare dumt at det ikke ble nå...

Lenke til kommentar
GTA-serien har alltid vært enorm i gameplay, og man kan sitte mye lengre enn andre spill (jeg kan i hvert fall) og bare leke, og da blir det plutselig aktuelt å faktisk bruke en del penger på det.

9202586[/snapback]

Helt enig med deg; noen få spill som er konsollspesifikke og har mange mange timer med god gameplay (Forza, Gran Turismo, GTA) er grunn nok til å kjøpe en konsoll selv om man ikke er noen veldig ivrig gamer ellers.

Lenke til kommentar

ingen grunn til og sutre over spilt melk..

 

vi har :

 

Stranglehold

Warhawk

Lair

Heavenly Sword

Halo 3

Assasins Creed

Mass Effect

Bioshock

Too Human

PGR4

Gran turisom 5 prolouge

Uncharted: Drakes fortune

Call of Duty 4

Medal of Honor Airborne

 

og mange fler..

 

alt dette kommer fra nå og til jul..tror me skal klare oss..:)

Lenke til kommentar
Takk, og amen. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg PS3 eller Xbox nå, kun fordi jeg skulle ha GTA i oktober. Utsetter det nå, da jeg er fint lite interessert i spill ellers.

Beskriver min situasjon perfekt der. Har kraftig PC, gode gamle spill jeg liker, og foreløpig finner jeg ingen interessante spill på PS3 (bestemt meg for den og ikke 360). Da er det foreløpig ingen grunn til å kjøpe meg PS3 enda, får håpe det kommer prisreduksjoner før GTA4 kommer ut, evt. en fin bundle.

 

Ble noen overrasket?

Ja, trodde som nevnt at Rockstar var bedre enn som så :)

Lenke til kommentar

Virker som mange her tror at Rockstar/Take-Two drar det finansielle året ytterligere ned i søla for sin egen glede, eller at de utsetter GTA IV for å irritere nettopp DEG.

 

Prøv å whine litt mindre, gled dere over spilla som kommer i høst og gled dere enda mer til et (i alle fall nesten) perfekt GTA IV til neste år.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar
Takk, og amen. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg PS3 eller Xbox nå, kun fordi jeg skulle ha GTA i oktober. Utsetter det nå, da jeg er fint lite interessert i spill ellers.

9202492[/snapback]

Det er nok mange som tenker som deg, så både MS og Sony sitter nok og banner litt nå på grunn av utsettelsen. GTA4 kunne nok vært det utslagsgivende for veldig mange som har telt litt på knappene det siste året men ikke har kjøpt en ny konsoll enda.

 

Vice city alene solgte sannsynligvis millioner av PS2'er (men selvfølgelig hadde PS2 da en helt annen pris enn det Xbox 360 og PS3 har idag).

9202562[/snapback]

 

Da er det vel kanskje MS som banner da? Sony burde vel være fornøyd nesten.. :hmm: Siden de har mye høyere pris og ikke så mange andre spill ute enda mener jeg.. Det at MS også får ekslusivt innhold via live hjelper vel kanskje til på 360 salget også..

 

Selv blir det nok PS3 på meg når jeg flytter til USA på tirsdag.. :yes: og, da er det vel ikke så mye tvil om hvor GTA blir kjøpt inn til heller.. :p siden jeg ikke gidder å dra med meg 360'n over.. :p

 

Men.. som de fleste sier her, er det vel ikke altfor mye å klage over.. Det kommer nok av spill denne høsten.. selv om GTA IV kanskje var størst... :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...