Gå til innhold

GTA IV utsatt til 2008 (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Jeg er glad for at de bruker mer tid på å finjustere spillet til det ytterste, bare for at vi skal få den spillopplevelsen vi alltid har drømt om. :)

Hvis de trenger mer tid på spillet, synes jeg det er helt greitt, selv om jeg absolutt elsker GTA-serien (spesielt GTA: SA). Og jeg tror spillet vil være verdt ventingen uansett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der sank respekten for Rockstar Games et godt stykke nedover.. Det der er ingenting annet enn uproffesjonellt og slemt..

Var jo tidligere spekulasjoner i en kort utsettelse pga ny ledelse i Take2 som ville ha inntektene på nytt finansår, men at det skal utsettes såpass lenge forventet jeg ikke..

Allerede søkt meg fri, da får jeg bruke tiden på noe annet.

:realmad:

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Det bekymrer meg at ikke har kommet om noen evt. annonseringer om pc-versjonen enda, tror jeg får nervøst sammenbrudd snart :cry:

9200099[/snapback]

De følger vel samme skjema som tidligere utgivelser, dvs pc-versjonen kommer en stund etter konsoll-utgivelsen.

Lenke til kommentar

kjipt at det blir utsatt. Men heller ett perfekt GTA spill enn ett godt GTA spill. Hadde det blitt sluppet som planlagt og det var fullt av bugs osv tror jeg alle hadde ønsket at de hadde utsatt det. Uansett, kommer mange andre spill som også ser bra ut

Endret av downsattack
Lenke til kommentar

Kan kanskje være svært gode nyheter likevel. Ble ikke skuffet i hele tatt jeg for å være helt ærlig. Selvfølgelig kjipt med enda mer venting, men forhåpentligvis kommer spillet til å rocke no jævlig når det først kommer! :devil: Får bare håpe vi får mer footage av spillet nå da ettersom det ble utsatt. Da tenker jeg først og fremst på in-game footage i massevis! Og forhåpentligvis litt developer diaries også! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Der sank respekten for Rockstar Games et godt stykke nedover.. Det der er ingenting annet enn uproffesjonellt og slemt..

Var jo tidligere spekulasjoner i en kort utsettelse pga ny ledelse i Take2 som ville ha inntektene på nytt finansår, men at det skal utsettes såpass lenge forventet jeg ikke..

Allerede søkt meg fri, da får jeg bruke tiden på noe annet.

:realmad:

9199767[/snapback]

Ville det vært mer profesjonellt og mindre slemt å gi ut et halvferdig spill..?

Det er som regel gode grunner bak at spill blir utsatt, og når man ser hvor mange halvferdige spill som blir sluppet ut i dag er jeg fornøyd over at Rockstar faktisk tar seg god tid.

Lenke til kommentar

Litt dumt, men det kommer uansett masse flotte spill i løpet av høsten - selv så regner jeg med å kjøpe minst et spill i måneden frem til jul (og selv da får jeg nok ikke med meg alt jeg har lyst på), så at det kommer en stortittel som liver opp en ellers treg del av spillåret i mars eller noe gjør ikke så mye.

Men veldig synd for både MS og Sony - GTA4 hadde garantert solgt masse 360'er og PS3'er til 'vanlige folk' noe som jo har mye å si for konsollers utbredelse.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...