Joachim_F Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dårlig nyhet for alle gangsterspirer: Grand Theft Auto IV er utsatt til neste år. Les mer Lenke til kommentar
Axyon Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Med så mange andre gode titler som slippes i år er jeg lettet over at GTA IV ble utsatt. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Med så mange andre gode titler som slippes i år er jeg lettet over at GTA IV ble utsatt. 9198765[/snapback] Samme her. Backloggen min bare vokser.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dette er da ikke gode nyheter. Nå har jeg rukket å glede meg og greier. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 langt ifra noe å bli lettet for.. hadde det blitt utsatt en måned hadde det vært greit nok, men opp til 4-5 ? alt for lenge:( Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Litt urutinert av utviklerne synes jeg. Nå har de startet en massiv kampanje, med fokus på trailere, previews for presse osv, og så utsetter de så lenge. De må da ha sett at dette ikke kom til å bli ferdig før nå? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hadde forsåvidt vært greit om det kom nå... da hadde det rukket å falle i pris evt havne i brukthylla til EB innen den tiden jeg har tid til å spille det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Absolutt skuffende for min del, men om det resulterer i et mer strøkent produkt må vi jo nesten bare finne oss i å vente. Jeg hadde personlig gledet meg til å spille GTA4 om drøye 10 uker Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Litt urutinert av utviklerne synes jeg. Nå har de startet en massiv kampanje, med fokus på trailere, previews for presse osv, og så utsetter de så lenge. De må da ha sett at dette ikke kom til å bli ferdig før nå? 9198912[/snapback] Tja. De er jo ikke akkurat alene om å ha utsettelser, de fleste av de store utvikler-husene har jo det. Rockstar har heller vært unntaket som bekrefter regelen, men ser ut til at next-gen knekket dem... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nei, det har vel snarere blitt regelen enn unntaket. Det er likevel en dum tradisjon. De kommer vel til å benytte tiden til å utvikle og hype mer Jeg er skuffet. Jeg ville spille GTA IV i oktober. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Men uansett: det kommer likevel en HAUG bra titler de neste par mnd. Lenke til kommentar
S.Hafsmo Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noooo! jeg kjøpte xbox 360 igår, av den simple grunn at jeg skal spille gta IV når jeg snart reiser ut i 3,5 måneder. men det ser ut til at jeg må finne noe annet lurt og spille da.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 For meg er det ingen spill som noen gang kommer til å overgå GTA. Har aldri vært noe særlig spillmenneske, og det er en av få spillserier som har appellert til meg. HRMF! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja dette var dårlig nytt Man kan bare håpe at spillet kommer ut i februar da, men er nok redd for at vi må vente helt til mai.. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det spillet jeg gledet meg aller mest til i år Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Detta var skuffende:( Jaja tenk at d kommer MANGE andre titler vi kan spille i flere måneder:) Halo 3 og masse annet:) Greier bare og tenke på Halo 3 for tia:P Greier ikke og tenke på no annet:) Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dette var uten tvil triste og deprimerende nyheter... Det neste blir vel Super Mario Galaxy og Assassin's Creed, da forsvinner mine topp 3 spill som skulle komme ut i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Litt urutinert av utviklerne synes jeg. Nå har de startet en massiv kampanje, med fokus på trailere, previews for presse osv, og så utsetter de så lenge. De må da ha sett at dette ikke kom til å bli ferdig før nå? 9198912[/snapback] De fikk vel mye middelmådige tilbakemeldinger på mange av previewene og jeg tror Rockstar/Take 2 kan tjene på utsette spillet mot nyåret. Høsten og vinteren ser så langt ut til å ha mange sterke spill i vente (greit at mange av de ikke kan måle seg mot GTA, men det blir alikevel konkurranse) og både Microsoft og Sony vil ha dyttet ut flere konsoller noe som igjen øker antall potensielle kunder. Jeg håper bare at de leverer et GTA som er like morro som Vice City var og som overgår alt vi har sett av sandbox-spill til nå. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Skuffende, meget skuffende. So what at det kommer mange andre spill i høst, jeg vil faktisk spille GTA IV og i høst, som var den opprinnelige planen. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 2008? Jeg orker ikke vente så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg