Øystein.F. Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Den kampklare ninjaen Ryu er atter ein gong tilbake for å vise kven som kan kunsten å svinge sverd. Les mer Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Lange laste tider? Går ut i fra at du ikke sammenligner med xbox'ens.. for de var lange de.. Lite tips.. Installer spillet på harddisken, da går lastetidene drastisk ned. Endret 3. august 2007 av Phreak Paradize Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 En klassikker fra Xbox som blir født på nytt på PS3 men er det verdt 600 kroner hvis man har spilt xbox versjonen. Svaret mitt er ett rugende nei selv om det er det beste spillet som har kommet til PS3 så langt. Grafikken er ikke så overbevisende mye bedre enn det var på xbox og det er altfor lite nytt til å forsvare prisen. Bra hvis man ikke har spilt xbox versjonen. Karakter: 3/10 Lenke til kommentar
Parson Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Personlig har jeg aldri testet Xbox versjonen, så for meg er dette spillet helt herlig. En perle på samme nivå som Devil May Cry 3 - Special Edition. Vanskelig og utfordrende nok til å kreve flere forsøk, men aldri så vanskelig at det blir frustrerende. Lynrask respons på kontrollene gjør at dersom du feiler kan du ikke klandre noen andre enn deg selv. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 saklig med 3/10 .. er også langt fra enig i at det er det beste på ps3 hittil. loadetidene blir vel mer eller mindre borte om man gidder å installere spillet på hd'en. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Prøvde demoen og foruten om meget irriterende kameravinkler så virket det som et spill som man bare trykte X, firkant og trekant gjennom hele spillet... Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Sier du at Ninja Gaiden er button mashing, så tar du så feil at jeg blir flau av deg.. ta å se her www.gametrailers.com så søker du på Ninja gaiden sigma, og du får forklart at det er LANGT fra en Buttonmasher. Besides, Norske spill omtaler, suger. Kthxbai Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Besides, Norske spill omtaler, suger. Lyst til å utdype, slik at vi vet hva vi kan gjøre bedre? Eller er dette det mest konstruktive du kan komme opp med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg