Ethernet Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) hei! Jeg mangler windows.h fila mi fatal error C1083: Cannot open include file: 'windows.h': No such file or directory Lurte på, hvis noen her har den, kan dere laste den opp? Takk Endret 3. august 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Windows.h kommer ikke alene, da må du ha heleWindows Platform SDK - Men den tror jeg du har. Sjekk include instillingene dine, og at du skriver #include <windows.h> og ikke #include "windows.h" Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Windows.h kommer ikke alene, da må du ha heleWindows Platform SDK - Men den tror jeg du har.Sjekk include instillingene dine, og at du skriver #include <windows.h> og ikke #include "windows.h" 9198775[/snapback] Jeg har sjekket det, og windows.h filen finnes ikke på min harddisk. Jeg vil helst slippe å laste ned platform SDK på 500mb For jeg trenger bare den filen Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Desverre trenger du nok ikke bare den filen... den filen inneholder masse #include <...> til andre deler av Platoform SDK avhengig av hvilke preprocessor konstanter du har satt, som f.eks. WIN32_LEAN_AND_MEAN Du trenger i tillegg biblioteksfilene til Windows. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Desverre trenger du nok ikke bare den filen...den filen inneholder masse #include <...> til andre deler av Platoform SDK avhengig av hvilke preprocessor konstanter du har satt, som f.eks. WIN32_LEAN_AND_MEAN Du trenger i tillegg biblioteksfilene til Windows. 9200399[/snapback] Åja Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hehe Windows.h inneholder ikke hele operativsystemet vettu Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 HeheWindows.h inneholder ikke hele operativsystemet vettu 9200517[/snapback] Nei, det skjønte jeg jo. Men det var den eneste feilmeldingen jeg fikk Holder meg til Dev-c jeg tror jeg Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 HeheWindows.h inneholder ikke hele operativsystemet vettu 9200517[/snapback] Nei, det skjønte jeg jo. Men det var den eneste feilmeldingen jeg fikk Holder meg til Dev-c jeg tror jeg 9200561[/snapback] Dev-C++ kommer med windows.h... Her er forøvrig den "ekte" windows.h: http://pastebin.ca/645410 Lenke til kommentar
fredah Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 I den nye microsoft visual c++ 2008 beta 2. følger dette med. Det er det jeg bruker nå, og jeg har ikke funnet noe som ikke fungerer som det skal enda... Men jeg koder ikke noe hevy coder enda heller da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå