stray Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er på jakt etter et godt 2.1 lyd system. Skal hovedsaklig brukes til musikk og litt filmtitting. Makspris 3000kr. Har sett litt på Logitech Z-2300 2.1 , ser ganske kurant ut, men er litt delte meninger om dette systemet. Ettersom det skal brukes mest til musikk. Håper noen har noen gode tips Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Kompis kjøpte seg nettopp Z-2300 og returnerte det dagen etter. Den ene høytaleren spilte lavere enn den andre (visstnok et kjent problem ifølge han) og vi synes lyden irriterte øret. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men lyden var bare ikke behagelig, rett og slett. Jeg har også i den siste tiden vurdert nye høytalere til pc'en til film og musikk, men jeg har bestemt meg for å kjøpe forsterker og høytalere isteden. CAMBRIDGE Azur 340A SE Integrert forsterker Dynavoice F6 Calvados De to. Var visst enstemmig at den kombinasjonen ville spille bedre enn Z-5500 som var de pc-høytalerne jeg vurderte. Edit: Men dersom du skal ha pc-høytalere så har kompisen min bestilt seg de her (Harman Kardon Soundsticks II) nå. Kan sikkert skrive hva vi synes om de når han får de. Endret 3. august 2007 av TwiiK Lenke til kommentar
stray Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Kompis kjøpte seg nettopp Z-2300 og returnerte det dagen etter. Den ene høytaleren spilte lavere enn den andre (visstnok et kjent problem ifølge han) og vi synes lyden irriterte øret. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men lyden var bare ikke behagelig, rett og slett. Jeg har også i den siste tiden vurdert nye høytalere til pc'en til film og musikk, men jeg har bestemt meg for å kjøpe forsterker og høytalere isteden. CAMBRIDGE Azur 340A SE Integrert forsterker Dynavoice F6 Calvados De to. Var visst enstemmig at den kombinasjonen ville spille bedre enn Z-5500 som var de pc-høytalerne jeg vurderte. Edit: Men dersom du skal ha pc-høytalere så har kompisen min bestilt seg de her (Harman Kardon Soundsticks II) nå. Kan sikkert skrive hva vi synes om de når han får de. 9199081[/snapback] Takker for svar, tror jeg skal gå for Dynavoice høytalerne. Har hørt mye bra om dem, og du kan få de til en bra pris på nethandelen om du er heldig Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Den kombinasjonen Twiik foreslår, spiller nok et par titalls ganger bedre enn Z-2300 ja. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Før du forkaster pc-høyttalere bør du vurdere Klipsch iFi. Har ikke hørt de selv men de har fått en del skryt, og til en pris godt under 3k. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Før du forkaster pc-høyttalere bør du vurdere Klipsch iFi. Har ikke hørt de selv men de har fått en del skryt, og til en pris godt under 3k. 9200326[/snapback] Ja, eller Klipsch ProMedia GMX A-2.1. Disse skal gi suveren lyd til prisen. Eller for litt høyere pris hva med Acoustic Energy Aego M, disse gir veldig god lyd til å være pc-høytalere. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Den kombinasjonen Twiik foreslår, spiller nok et par titalls ganger bedre enn Z-2300 ja. 9200231[/snapback] Enig. Men hadde ikke vært negativt med en større forsterker, og evt. en sub i framtiden Jeg ville heller anbefalt CAMBRIDGE 540A v.2 til 2700,-, og kanskje investert i en XTZ 99 W10.16 etterhvert om en får god råd igjen. Endret 3. august 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå