Gå til innhold

Programvare til Canon EOS 20D

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen gode tips om hvor en kan få tak i originaldisken til Canon EOS 20D - EOS Digital Solution Disk tror jeg den heter? Noen tips om hvordan jeg kan få tak i en ny - siden jeg har klart å kaste vekk den jeg har.

Snakket med noen som leverer pakke med manual+cd'er, men det kom til å komme på 500 kr og er lite aktuelt.

(NB! Dette er ikke piratkopiering - har kamera og lisens på programvare).

Endret av steinrr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har noen gode tips om hvor en kan få tak i originaldisken til Canon EOS 20D - EOS Digital Solution Disk tror jeg den heter? Noen tips om hvordan jeg kan få tak i en ny - siden jeg har klart å kaste vekk den jeg har.

Snakket med noen som leverer pakke med manual+cd'er, men det kom til å komme på 500 kr og er lite aktuelt.

(NB! Dette er ikke piratkopiering - har kamera og lisens på programvare).

9198486[/snapback]

Synd, solgte mitt 20D igår, ellers kunne du fått en kopi.

Uansett, du kan laste ned det du trenger på denne linken

Lenke til kommentar
Synd, solgte mitt 20D igår, ellers kunne du fått en kopi.

Uansett, du kan laste ned det du trenger på denne linken

9198813[/snapback]

Ja, det var dårlig timing :)

Problemet med den siden er at du får ikke lastet ned programvaren, men bare "updater". Trenger det opprinnelige programmet, slik at jeg kan oppdatere det senere vha en slik "updater"...

Lenke til kommentar
Problemet med den siden er at du får ikke lastet ned programvaren, men bare "updater". Trenger det opprinnelige programmet, slik at jeg kan oppdatere det senere vha en slik "updater"...

Da har du lært at all "nødvendig" software som ikke kan lastes ned bør ligge lokalt på maskinen også (og tas backup av på samme måte som alt annet, med jevne mellomrom) :o)
Lenke til kommentar
[Da har du lært at all "nødvendig" software som ikke kan lastes ned bør ligge lokalt på maskinen også (og tas backup av på samme måte som alt annet, med jevne mellomrom) :o)

9198906[/snapback]

Pleier ta _veldig_ godt vare på originalcd'er som følger med, men av en eller annen grunn så har akkurat denne cd'en forsvunnet. Har aldri vært i lignende situasjon før...

Lenke til kommentar
[Da har du lært at all "nødvendig" software som ikke kan lastes ned bør ligge lokalt på maskinen også (og tas backup av på samme måte som alt annet, med jevne mellomrom) :o)

9198906[/snapback]

Pleier ta _veldig_ godt vare på originalcd'er som følger med, men av en eller annen grunn så har akkurat denne cd'en forsvunnet. Har aldri vært i lignende situasjon før...

9199182[/snapback]

Gi meg emailadressen din og jeg kan ordne det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...