knut Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Asus F8 byr på Santa Rosa med ATI eller Nvidia-grafikk, et flust med funksjoner og forholdsvis lav vekt. Les mer Lenke til kommentar
floolf Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Men har Fn & Ctrl fått riktig plass, er høytalerene og plasseringen av disse forbedret, og er det kommet til en fysisk volumkontroll? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Sikkert er bra alternativ for dem som mener at XPS M1330 er en skjermstørrelse for liten. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen som vet ca pris på denne når den kommer? Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Sikkert er bra alternativ for dem som mener at XPS M1330 er en skjermstørrelse for liten. 9199819[/snapback] Eller har for dårlig ytelse! Endret 3. august 2007 av torenym Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg synes ytelsen ikke er noe å klage på da den er så liten. Den skal jo heller ikke være en hardcore gamer, men en liten portabel maskin. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ytelsen blir da sikkert bra nok. Jeg er spent på om det blir HDMI med lyd på den. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg synes ytelsen ikke er noe å klage på da den er så liten. Den skal jo heller ikke være en hardcore gamer, men en liten portabel maskin. 9200484[/snapback] Ja.. Men, disse to er jo i en forskjellig klasse nesten.. (om man ser på grafikk) Er det stor forskjell på vekta tro? Altså, XPS'n og disse fra ASUS. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg er spent på om det blir HDMI med lyd på den.AMD har i alle fall oppfordret produsenter som tar i bruk Mobility 2x00 HD til å implementere dette, mest sannsynlig via dongle antar jeg. På maskiner med grafikk fra Nvidia er det vel neppe aktuelt. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er det stor forskjell på vekta tro? Altså, XPS'n og disse fra ASUS.En drøy halvkilo. Men så bør det nevnes at F8-serien ikke er ment å være konkurrenten til XPS M1330, det er det W7S som skal ta seg av (evt. Z37S/S37S i OEM-segmentet). Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Om de hadde utstyrt maskinen med 8600M GT kort i stedet for GS kunne den blitt en virkelig slager. 5 usb-porter på en bærbar er imponerende og såvidt jeg vet enestående på en 14"? Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er det stor forskjell på vekta tro? Altså, XPS'n og disse fra ASUS.En drøy halvkilo. Men så bør det nevnes at F8-serien ikke er ment å være konkurrenten til XPS M1330, det er det W7S som skal ta seg av (evt. Z37S/S37S i OEM-segmentet). 9201653[/snapback] Da er det utrolig mye du får ved å gå opp en halvkilo på vekt, og 0,7" skjermstørrelse.. Lenke til kommentar
nakamoomin Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Om de hadde utstyrt maskinen med 8600M GT kort i stedet for GS kunne den blitt en virkelig slager. 5 usb-porter på en bærbar er imponerende og såvidt jeg vet enestående på en 14"? 9201790[/snapback] Det står listet en vesjon som heter F8Sv på Asus' hjemmesider, denne har 8600M GT med 256MB minne. Om/når den kommer til norge er uvisst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå