ksvens1 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kjenner en som vil skaffe seg denne, og lurte på om jeg kunne "anbefale" han den, men er det noen her inne som er fornøyd, + og - sider?? Lenke til kommentar
since91 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Jeg hadde selv en 6280, den ligner veldig på 6288. Jeg likte mobilen veldig godt helt til den gikk i gulvet, og da sprakk hele skjermen! Så den tåler ikke all verden, men ellers en bra telefon... Synest også den er brukervennlig, - bra mp3 spiller. Lett å sette seg inn i. Ett minus er jo at om man vil bruke eget headsett må man ut med 200kr for en minijack overgang. Endret 3. august 2007 av Jonatan777 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Oki, men alt i alt er dette en god mobil som man kan satse på å kjøpe seg da Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) har en 6288 og ja, det vil jeg si. denne har bl.a videofunksjon på 640x480, noe som gir bra video opptak til å være mobil. skal du ha såpass bra video må du opp på langt dyrere modeller.. følger også med 512mb minnekort med mobilen. har også mp3 spiller og en god radio. minuset med den er att den ikke har Symbian, så du får kun lagt inn prgrammer basert på java, hvis dette har noe å si. og du får IKKE spolet hverken frem eller tilbake når du ser video. ganske utrolig egentli. men har hatt min en god stund, og det har ikke vært noe som helst tull med den. Endret 3. august 2007 av Simkin Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Takk, skal gi beskjeden videre jeg. Så litt på den i butikken igår, den så faktisk bra og fin ut Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Jo den har Symbian OS (S40 V3). Nokia har vel ikke lagd telefoner for andre operativsystem tror jeg (ikke andre enn Windows mobile). Men den er ikke av typen smart-telefon. Fordelen med S40 V3 er at telefonen er lynkjapp å slå på og navigere. S40 V3 er forøvrig videreutvikling av det gamle OS'et vi er kjent med fra eldre telefoner. S60 som er OS'et for smart-telefoner er treig. Har en N70 på jobben, tenkte å legge inn PDA-løsningen på den. Men den er jo så treig. Den tenker nok litt for mye, siden den er så smart Trenger du ikke smart-telefon for å legge inn egne eller avanserte programmer, så gå for en S40-basert telefon (som 6288). Så slipper du å irritere deg over hastigheten. Den er svært lik 6280 som jeg selv har privat, og jeg er meget fornøyd med denne telefonen. Svein. Endret 3. august 2007 av Sveinl Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Sett litt på mobilen, den ser knall fin og kul ut, trenger i grunn ikke verdens mest avanserte mobil. Så på den svarte, den var veldig stilig, mange er fornøyde med disse mobilene, det er jo kjempe bra Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jo den har Symbian OS (S40 V3) ja, jo det visste jeg. men det hjelper liksom ikkenoe når du ikke får lagt inn annet enn java baserte programmer. men den er kjapp da Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jo den har Symbian OS (S40 V3) ja, jo det visste jeg. men det hjelper liksom ikkenoe når du ikke får lagt inn annet enn java baserte programmer. men den er kjapp da 9205708[/snapback] Ikke Symbian OS S40 V3, nei. Dette er Nokia`s eget OS, som Simkin var inne på i starten av tråden. Symbian på Nokia telefoner er enten: S60, S80 eller S90. SonyEricsson bruker UIQ. Har en link nedenfor Symbian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå