Gå til innhold

Benk i soloppgang

danchr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt ingen dårlig start det her. Solnedganger er noe mange henger seg opp i er et oppbrukt motiv, men jeg blir alltid like fascinert av virkelige solnedganger. Det er ikke bestandig man klarer å gjengi dette på foto like spennende, men jeg synes du er på god vei her. Det er ikke bare benken som er med på å skape bildet her, men også de mørke, litt dramatiske skyene er viktig for helheten i bildet. Likte også komposisjonen og utsnittet du har valgt. :thumbup:

Det som kunne gjort bildet enda bedre i mine øyne, er å bytte ut benken. Regner med at det ikke er så enkelt da. ;) Men helt optimalt sett, hadde det tatt seg bedre ut med en gammel sliten trebenk, enn denne forholdsvis ”moderne” benken i stålkonstruksjon. Kanskje (litt usikker) kunne det passet med et forelsket par som sitter tett med armene omkring hverandre også… :hmm:

Men et bra bildet var det, bidra gjerne med mer framover!

Lenke til kommentar

Takk for svar. : ) Jeg har mørknet skyene en del for å øke kontrastene i bildet, blant annet for å prøøve å komme litt ut av den standard soloppgang-følelsen. Kult at du la merke til effekten det hadde.

Forresten, så ser jeg nå at det er en kjip skrivefeil i topicen min. Dette er en soloppgang.

fikset.*

Endret av danchr
Lenke til kommentar
Bildet minner om dagens spillgrafikk :)

Godt jobba. Har du bildet i større oppløsning? wallpaperstørrelser som 1280x1024 eks?

9198552[/snapback]

Takk skal du ha!

Beklager.. Originalen ligger på en annen pc. Dessuten er det jo panorama, så det ville kreve en svart bakgrunn e.l. for å dekke 1280x1024.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...