danchr Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) - Endret 1. april 2011 av danchr Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Absolutt ingen dårlig start det her. Solnedganger er noe mange henger seg opp i er et oppbrukt motiv, men jeg blir alltid like fascinert av virkelige solnedganger. Det er ikke bestandig man klarer å gjengi dette på foto like spennende, men jeg synes du er på god vei her. Det er ikke bare benken som er med på å skape bildet her, men også de mørke, litt dramatiske skyene er viktig for helheten i bildet. Likte også komposisjonen og utsnittet du har valgt. Det som kunne gjort bildet enda bedre i mine øyne, er å bytte ut benken. Regner med at det ikke er så enkelt da. Men helt optimalt sett, hadde det tatt seg bedre ut med en gammel sliten trebenk, enn denne forholdsvis ”moderne” benken i stålkonstruksjon. Kanskje (litt usikker) kunne det passet med et forelsket par som sitter tett med armene omkring hverandre også… Men et bra bildet var det, bidra gjerne med mer framover! Lenke til kommentar
danchr Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Takk for svar. : ) Jeg har mørknet skyene en del for å øke kontrastene i bildet, blant annet for å prøøve å komme litt ut av den standard soloppgang-følelsen. Kult at du la merke til effekten det hadde. Forresten, så ser jeg nå at det er en kjip skrivefeil i topicen min. Dette er en soloppgang. fikset.* Endret 3. august 2007 av danchr Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Bildet minner om dagens spillgrafikk Godt jobba. Har du bildet i større oppløsning? wallpaperstørrelser som 1280x1024 eks? Lenke til kommentar
danchr Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Bildet minner om dagens spillgrafikk Godt jobba. Har du bildet i større oppløsning? wallpaperstørrelser som 1280x1024 eks? 9198552[/snapback] Takk skal du ha! Beklager.. Originalen ligger på en annen pc. Dessuten er det jo panorama, så det ville kreve en svart bakgrunn e.l. for å dekke 1280x1024. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå