tolrol Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei, jeg skal formatere hardisken og skal legge inn windows på nytt. Jeg vil gjerne ta vare på mailene som ligger i Outlook (ikke Outlook express).. Men i hvilken folder ligger mailene lagret?? :-? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Gå på verktøy - alternativer. Så velger du annet blant arkfanene. her kan du velge noe som heter automatisk arkivering. Der kan du arkivere dem og velge hvor de skal lagres. Prøv deg fram, har ikke prøvd det selv, så jeg kan ikke garantere noe. Lenke til kommentar
sof Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 søk etter outlook.pst på disken din... (om du ikke spesifikt husker at du gav filen et annet navn) sof Lenke til kommentar
int20h Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 De ligger i .pst filen. Eksempelvis her: C:Documents and Settings"BRUKERNAVN"Local SettingsApplication DataMicrosoftOutlookOutlook.pst mvh. Jan Aril Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 det enkleste er vel å eksportere alle kontakter, mail osv. dette gjøres vedå trykke fil -> importer og eksporter -> eksporter til en fil -> personlig mappefil (*.pst) -> velg hva du vil ta backup av -> velg hvor det skal lagres Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Noen som vet hvor man finner dette for outlook express? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 fil -> eksporter (her kan du velge om du skal eksportere meldinger eller adressebok) -> dette eksporteres til outlook og du eksponerer fra poutlook slik som fortalt i tidligere innlegg. Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ok...skal prøve det........takker.... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå