Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med lyse hubben

Anbefalte innlegg

Heisann, har et lite problem med på komble meg til "lyse hubben" på dc++

når jeg prøver å komme inn, får jeg opp følgende melding:

*** Connecting to lyse.no-ip.com...

*** Connected

<-Lysehubben-> YnHub version: 1.033 produced by Yoshi and Nev.

<-Lysehubben-> Brukernavnet ditt må ha ett av følgende prefix(er): [LYSE][25Mbit] eller [LYSE][10Mbit] eller [LYSE][15Mbit] eller [LYSE][sTRAKS] eller [Dalane][25Mbit] eller [Dalane][10Mbit] eller [Dalane][15Mbit] eller [Haugaland][25Mbit] eller [Haugaland][10Mbit] eller [Haugaland][15Mbit] eller [sandefjord][25Mbit] eller [sandefjord][15Mbit] eller [sandefjord][10Mbit] eller [Hadeland][25Mbit] eller [Hadeland][15Mbit] eller [Hadeland][10Mbit] eller [Vesterålen][25Mbit] eller [Vesterålen][15Mbit] eller [Vesterålen][10Mbit] eller [NTE][25Mbit] eller [NTE][15Mbit] eller [NTE][10Mbit] eller [sola][25Mbit] eller [sola][15Mbit] eller [sola][10Mbit] eller [bykle][25Mbit] eller [bykle][15Mbit] eller [bykle][10Mbit] eller [Lofotkraft][25Mbit] eller [Lofotkraft][15Mbit] eller [Lofotkraft][10Mbit] eller [Klepp][25Mbit] eller [Klepp][15Mbit] eller [Klepp][10Mbit] eller [sunnhordaland][25Mbit] eller [sunnhordaland][15Mbit] eller [sunnhordaland][10Mbit] eller [buskerud][25Mbit] eller [buskerud][15Mbit] eller [buskerud][10Mbit]

*** Connection closed

Jeg bruker følgende prefix og nick:

[LYSE][10Mbit]dennaaa

noen som kan hjelpe?

Endret av DennisDanielsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DC++ er ikke ulovelig i seg selv, er det?

Hubben det er snakk om funker fint her iallefall.

Jeg bruker et annet prefix da, men det er flere med det prefixet du never der.

EDIT:

Det er ikke lyse som har satt opp den hubben nei, den er bare åpen for folk på fibernettet til Lyse og partnerene deres.

Endret av noob11
Lenke til kommentar
Eller er dette noe som Lyse har satt opp?

9198193[/snapback]

Jeg vil tro det er privatinitiativ.

For øvrig, om du kobler til Lysehubben via favoritthubber (CTRL+F) , se om du kan endre kallenavnet registrert ved siden av hubben (høyreklikk og velg egenskaper (Properties)).

Lenke til kommentar
Eller er dette noe som Lyse har satt opp?

9198193[/snapback]

Jeg vil tro det er privatinitiativ.

For øvrig, om du kobler til Lysehubben via favoritthubber (CTRL+F) , se om du kan endre kallenavnet registrert ved siden av hubben (høyreklikk og velg egenskaper (Properties)).

9198212[/snapback]

AAAH!! :D det løste problemet, tusen takk aadnk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...