Jonas-Martin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei! Jeg har en 6X9 høyttaler hvor lyden fra basselementet kommer og går som det selv vil. mellomtonen og diskanten er med hele tiden. Noen ganger fungere det å "dytte" elementet i gang, men det stopper igjen nesten med en gang. Er det noen som har vært borti dette før? Hva har skjedd?? Hadde dette settet frakoblet en stund, men så streika høyttaleren med en gang jeg koblet dem til anlegget igjen. spillte ikke høyt eller noe... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei! Jeg har en 6X9 høyttaler hvor lyden fra basselementet kommer og går som det selv vil. mellomtonen og diskanten er med hele tiden. Noen ganger fungere det å "dytte" elementet i gang, men det stopper igjen nesten med en gang. Er det noen som har vært borti dette før? Hva har skjedd?? Hadde dette settet frakoblet en stund, men så streika høyttaleren med en gang jeg koblet dem til anlegget igjen. spillte ikke høyt eller noe... På forhånd takk! 9198079[/snapback] kobla rikitg? minus på minus og pluss på pluss? høres ut som om tale spolene i elementene dine begynner å ta kvelden. lå de lenge stille? kan være at fukt har kommet inn og begynt å ruste/oksidere opp tale spolen. I elemenetene er det minmal med klaring i spolen og kjernen, ruster eller oksiderer en av disse blir det MAKS trangt inni der, og de vil ikke gå like lett som de egentlig skal. Lenke til kommentar
Jonas-Martin Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Hadde de koblet riktig ja. sjekket over hele linja før jeg ga faen og satte inn et annet par. Tenkte å sende inn igjen høyttalerparet, men er litt skeptisk til det siden det er kjett å måtte betale over 300 kr hvis de mener det er forbrukers feil at de er vandret heden. Det er høyttalere som kostet 300 kr så. Hva tror folket? best å bare akseptere at de er gåen og bare kaste dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå