3raz3r Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei! 11. August drar seks kompiser og jeg til Tunisia. Planen var egentlig å dra til Sunny Beach i Bulgaria, men da det var så mye dritt der nede valgte vi å bytte reisested. Og det ble da Monastir i Tunisia. Så det jeg lurte på var om noen hadde noen erfaringer med dette stedet? Og evt tips til hva vi bør gjøre/ikke gjøre? -Hvordan er det med utelivet der? -Hva er aldersgrensen på alkohol der? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Bumper denne, jeg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tunisia er ikke akkurat det jeg forbinder med et partsted hvor man reiser med kompisene for å drikke, men ... Når jeg var der, for to år siden, var det mer et pensjoniststed hvor eldre folk reiste rundt for å kikke på enda eldre skulpturer og kulturting. Jeg likte meg der, men da var jeg mer ute etter en opplevelsesferie med tur til Sahara, ikke party party. ^^ Alkohol ble kun solgt på hotel, restauranter og på "polet" (som egentlig var en garasje med masse ølkasser ... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå