zeegratar Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Samsung var jo nr en på klapptelefoner for et par år siden. Har merket at det i det siste er blitt mindre og mindre utvalg i disse, både fra Samsung så vel som andre produsenter. Er klapptelefonene gått helt ut av moten?? I såfall har jeg litt vanskelig med å forstå det, da jeg syns disse både er fine og praktiske i bruken. Er det "slide"-telefoner (á la Samsung D500/600 eller Nokia N95 som har tatt over? Eller vil det i nær fremtid komme noen kule klapptelefoner med det meste innebygget? Den "feteste" på markedet så langt må vel være SE Z610i og Samsung D830. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Samsung var jo nr en på klapptelefoner for et par år siden. Har merket at det i det siste er blitt mindre og mindre utvalg i disse, både fra Samsung så vel som andre produsenter. Er klapptelefonene gått helt ut av moten?? I såfall har jeg litt vanskelig med å forstå det, da jeg syns disse både er fine og praktiske i bruken. Er det "slide"-telefoner (á la Samsung D500/600 eller Nokia N95 som har tatt over? Eller vil det i nær fremtid komme noen kule klapptelefoner med det meste innebygget? Den "feteste" på markedet så langt må vel være SE Z610i og Samsung D830. 9197890[/snapback] Folk har ikke hatt klapptelefon, slik at de ikke kan nytten av det. Hvis det hadde kommet en BRA klapptelefon hadde jeg vell sett på den og vurdert den. Men det med "Slide"telefoner ser jo tøft ut da, men tror ikke det er så veldig mye mere en tøft... Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 D830 er da vannvittig stygg. En av de bredeste mobilene som finnes, sikkert bra som cricket-kølle. Det kommer svært mange touchscreen-mobiler mot jul. Dette er den nye trenden. Personlig liker jeg dem ikke, selv om enkelte er stilige. Lenke til kommentar
zeegratar Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 D830 er da vannvittig stygg. En av de bredeste mobilene som finnes, sikkert bra som cricket-kølle. Det kommer svært mange touchscreen-mobiler mot jul. Dette er den nye trenden. Personlig liker jeg dem ikke, selv om enkelte er stilige. 9198719[/snapback] Hørt det er mye tull med touchscreen-mobilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå