Sherra Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Noen som har vært på kamp i Spania? Jeg lurer på hvor vanskelig det er å få tak i billetter til stadionene i overskriften. Trenger ikke være Barcelona-Manchester United i CL-semifinale akkurat, men et visst oppgjør som trekker opp mot fullt stadion. Må jeg bestille via internett, eller er det bare å kjøpe billetter i inngangen? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 For det første, skrives det ikke Mestalla? Ingen stor sak, men det gjør vel egentlig det. Så til spørsmålet. Jeg har ikke vært på kamp i Spania, men du får sikkert kjøpt svartebørs billetter der. Går jo folk og selger svartebørs billetter rundt stadion 24/7. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Var på Mestalla og så Valencia - Real Madrid for noen år siden. Fantastisk stemning, kan anbefales. Husker ikke helt hvor vi fikk billetter fra, men tror noen venner av oss som vi dro sammen med kjøpte på svartebørsen, tror nok det er de største sjansene om du ikke er medlem av noe supporterklubb elns. Vil jeg _tro_ da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå