Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gassutslipp i senga?

Sherra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prompehumor under sex ekke helt min sak ihvertfall ;)

Ellers så er det jo ingen løsning på dette problemet, annet enn å prøve å tømme deg før du puler.

9202778[/snapback]

Så hvis kjæresten din skulle være så uheldig å slippe en promp i senga, så ville du ikke bare ledd av det?

Lenke til kommentar

Hehe... hadde nok bare oversett det, eller ledd litt. Og håper han hadde gjort det samme.

Hos mange jenter kommer det en slags fiselyd-lignende sak når dere gutta drar'n ut etter sex. Dette kommer av trykk i skjeden, er det same shit, eller mer/mindre flaut?

Lenke til kommentar
Hehe... hadde nok bare oversett det, eller ledd litt. Og håper han hadde gjort det samme.

Hos mange jenter kommer det en slags fiselyd-lignende sak når dere gutta drar'n ut etter sex. Dette kommer av trykk i skjeden, er det same shit, eller mer/mindre flaut?

9218271[/snapback]

Mindre flaut, er bare å le litt av.

Fordelen med skjede"fis" er jo at den ikke lukter :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_..._*
i hate to break it to you, men vi fiser og driter like mye som dere gutter

9201876[/snapback]

Men nå rmine lukter så kraftig at det eikke er mulig å være i rommet er det ikke noe å le av :(

Lenke til kommentar
i hate to break it to you, men vi fiser og driter like mye som dere gutter

9201876[/snapback]

Men nå rmine lukter så kraftig at det eikke er mulig å være i rommet er det ikke noe å le av :(

9224488[/snapback]

who's laughing?

alle fiser, sånn er det bare . men hvis det er veldig ekstremt, så kanskje det er maten du spiser, eller at du er mye sulten

Lenke til kommentar

hehe, minner meg på en morro situasjon fra en av de første gangene jeg lå hos dama jeg er sammen med nå. hu slapp en lydløs en idet det gikk for henne, å d stinka no helt jævlig. jeg bråstoppa med en gang jeg fikk færten av lukta. å spurte så diskret jeg kunne "hva f*** er det som lukter så jævlig?" stakkars jenta ble sprutrød i ansiktet og kom med en historie om at det gikk noen kloakkrør under gulvet hennes, sikkert der d kom fra. dumme meg trodde på d og sa bare at de burde få fiksa d der og peisa på videre.

så et par måneder senere når vi bare slappa av og hadde blitt mye tryggere på hverandre sa hun plutselig: "du veit den gangen d lukta så kloakk på rommet mitt, d var nok jeg som var synderen likevel". Måtte jo bare le av d der, ble med og lo litt etterhvert hun også:) Shit happens.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...