Sherra Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Noen her som har problemer med trykket under akten? Litt flaut å måtte gi etter for naturgassen mens man puler! Særlig flaut for jenter kanskje, som vi helst liker å tenke at aldri promper. Turn-off. Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nei, dette må jeg si at jeg aldri har vært borti. Hva med å tømme seg før akten? Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Mange er kronisk plaget av gassutslipp, og fiser kanskje 20-50 ganger i timen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Mange er kronisk plaget av gassutslipp, og fiser kanskje 20-50 ganger i timen. 9197801[/snapback] Godt gjort å få en jente i sengen da =D Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Det er vel neppe snakk om kvalitetsladies. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Stapp en slange oppi der, og bruk en vakumpumpe før dere begynner.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hehe, det burde piffe opp under akten. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Who cares? Om ikke annet kan det skape litt humor (om enn så barnslig) i sengen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Prompehumor under sex ekke helt min sak ihvertfall Ellers så er det jo ingen løsning på dette problemet, annet enn å prøve å tømme deg før du puler. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Høres ikke bra ut, jeg tror ikke jeg fiser hver dag en gang Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Viss man har så mye luft i magen at man ikke klarer å kontrolere det, bør man vel stå over. eww. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Prompehumor under sex ekke helt min sak ihvertfall Ellers så er det jo ingen løsning på dette problemet, annet enn å prøve å tømme deg før du puler. 9202778[/snapback] Så hvis kjæresten din skulle være så uheldig å slippe en promp i senga, så ville du ikke bare ledd av det? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ærlig talt, må jeg si at jeg overhodet ikke bryr meg...Til en viss grad i hvertfall. Hadde nok kanskje rynket litt på øyenbrynet hadde det vært noe så hinsides trykkfullt og lydgivende, men men... Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hehe... hadde nok bare oversett det, eller ledd litt. Og håper han hadde gjort det samme. Hos mange jenter kommer det en slags fiselyd-lignende sak når dere gutta drar'n ut etter sex. Dette kommer av trykk i skjeden, er det same shit, eller mer/mindre flaut? Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hehe... hadde nok bare oversett det, eller ledd litt. Og håper han hadde gjort det samme. Hos mange jenter kommer det en slags fiselyd-lignende sak når dere gutta drar'n ut etter sex. Dette kommer av trykk i skjeden, er det same shit, eller mer/mindre flaut? 9218271[/snapback] Mindre flaut, er bare å le litt av. Fordelen med skjede"fis" er jo at den ikke lukter Lenke til kommentar
Gjest Gjest_..._* Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 i hate to break it to you, men vi fiser og driter like mye som dere gutter 9201876[/snapback] Men nå rmine lukter så kraftig at det eikke er mulig å være i rommet er det ikke noe å le av Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 i hate to break it to you, men vi fiser og driter like mye som dere gutter 9201876[/snapback] Men nå rmine lukter så kraftig at det eikke er mulig å være i rommet er det ikke noe å le av 9224488[/snapback] who's laughing? alle fiser, sånn er det bare . men hvis det er veldig ekstremt, så kanskje det er maten du spiser, eller at du er mye sulten Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hehe, minner meg på en morro situasjon fra en av de første gangene jeg lå hos dama jeg er sammen med nå. hu slapp en lydløs en idet det gikk for henne, å d stinka no helt jævlig. jeg bråstoppa med en gang jeg fikk færten av lukta. å spurte så diskret jeg kunne "hva f*** er det som lukter så jævlig?" stakkars jenta ble sprutrød i ansiktet og kom med en historie om at det gikk noen kloakkrør under gulvet hennes, sikkert der d kom fra. dumme meg trodde på d og sa bare at de burde få fiksa d der og peisa på videre. så et par måneder senere når vi bare slappa av og hadde blitt mye tryggere på hverandre sa hun plutselig: "du veit den gangen d lukta så kloakk på rommet mitt, d var nok jeg som var synderen likevel". Måtte jo bare le av d der, ble med og lo litt etterhvert hun også Shit happens. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg