thoering Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei Jeg eier et Koolance vannkjølingssystem, som inkluderer skjermkortet. Sitter på et ganske stuslig skjermkort for tiden (se sign.), og lurte på ukens tilbud hos komplett, R9700 til 1999,- Det jeg lurer på er om kjøleren på disse bruker de to festehullene? Gjør den det så passer blokka mi ... På forhånd takk. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 etter det jeg har sett av bilder osv. på nettet så benytter sapphire seg av de to hullene. Er det jeg satser på slik at det vil passe til den innovatek blokka jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Du venter på et Sapphire Radeon 9700 du også? :wink: Gleder meg! Regner med en firedobling av 3dmarks så (har 3000 fra før, drittskjermkort...) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 nja egentlig et 9500 128 som skal fikses til 9700pro, men får se hva jeg gjør. Om jeg returnerer 9500 og så bare investerer i et 9700 (hører lommeboka skrike i panikk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå