Gå til innhold

xbox 360 video prob.

Kugie

Anbefalte innlegg

Heisann, har nettopp gått i innkjøp av en xbox360, og tenkte det ville vært best å spilt av filmer på den fra PCen min istedet for å brenne ut alle filmene.

Men når jeg deler filmene finner jeg bare mappa filmene ligger i og ikke filmene.

Kan det være fordi filmene er feil format? Det er vanlig video format hva no en det er, er det noen formater xbox ikke støtter eller hva er problemet?

Takker for svar, kugie=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er av det slaget som konverterer alt til WMV før jeg ser filmene.. Bruker WinAVI til dette.. den konverterer til god kvalitet og får med undertekstene.. Grunnen til at jeg gjør det og ikke transcoder som mange andre.. er fordi at transcoding funker dårlig over mitt trådløse oppsett, mens WMV streames uten hakking! Andre konverterere som kan nevnes er Videora Xbox360 converter og VLC..

Lenke til kommentar
Jeg er av det slaget som konverterer alt til WMV før jeg ser filmene.. Bruker WinAVI til dette.. den konverterer til god kvalitet og får med undertekstene.. Grunnen til at jeg gjør det og ikke transcoder som mange andre.. er fordi at transcoding funker dårlig over mitt trådløse oppsett, mens WMV streames uten hakking!

Jeg som trodde jeg var alene :love:

Lenke til kommentar
Jeg er av det slaget som konverterer alt til WMV før jeg ser filmene.. Bruker WinAVI til dette.. den konverterer til god kvalitet og får med undertekstene.. Grunnen til at jeg gjør det og ikke transcoder som mange andre.. er fordi at transcoding funker dårlig over mitt trådløse oppsett, mens WMV streames uten hakking!

Jeg som trodde jeg var alene :love:

9214030[/snapback]

Dere er ikke alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...