pjotrogsteik Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fy gta er utsatt. dette var dårlig nyheter i følge vg-spill , er det noen som veit hvorfor det kunne blitt utsatt, er det for halo blir utgitt samme tid. ? bli med å grin Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Legger ut linken og jeg... Vel, jeg er ikke overrasket. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 NEI FY FAEN NÅ BLE JEG SUR!!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er en tråd om det allerede... HER! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Men bare en av dem er i riktig kategori Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) eg visste faktisk ikkje det var en sånn kategori men men, begge e no rett kategori egentlig. Endret 2. august 2007 av GhostViper Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nope, denne er ikke riktig. Hvis den skulle vært nesten riktig, skulle den ligget under "konsoll > felles", men der er det en "GTA 4 Delayed" tråd allerede tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå