Dataprob Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Morn har en 1984 Yamaha DT MX-1 som slutta å gå :S . den får start men når jeg gir gass dauer den med en gang, noen som veit hva det kan være? oppsette jeg kjører med er Polini45, Dellorto21 med 82 dyse, og Hebo powerfilter Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Bytte luftfilter? bytte plugg? trå på starter med pluggen tilkoblet men ute på kvelden? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 har prøvd uten luftfilter men den dauer da å.. jeg har 6 plugg og skal kjøpe 9 etterpå.. kanskje det er det som er problemet? for liten plugg? det siste spørsmålet forsto jeg ikke, beklager :/ .. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Han mener sikkert du skal teste om tennpluggene gnister i mørket. Kan være forgasseren som er tett eller gir feil blanding. Kan prøve å rense denne.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 6 -> 9, her er det bare varmeverdien som er forskjell (altså hvor mye varme den tåler...) Har du sjekket at forgasseren er som den skal, justert osv....? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) rart at forgasseren skal streike da.. den er ny :/ . den er justert riktig for jeg har kjørt med den siden den var ny (ca en mnd). jeg skrudde den opp og så på dysa osv men fant ikkeno rusk edit: var gnist på pluggen ja Endret 3. august 2007 av Dataprob Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Prøv og justere på forgasseren og se om den blir mer villig da... Forgasser er noe drit.... (du skulle skaffet en moped uten forgasser.....) Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 forgasser er no drit ja . men! jeg fant feilen. problemet var at jeg hadde kjørt med for mye olje så hele svana og lyddemperen var full av olje. satt fyr på hele eksosanlegget og drite brant faen meg i 3 timer, men nå er det i orden igjen takk for all hjelp og svar! Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Omtrent det samme problemet som jeg hadde det, bortsett fra at jeg hadde en 3-4 meter lang hvit røyksky bak meg Var veldig mye oljesøl i bakpotta, så pappa tok varmluftpistolen på den og det brant i ca. 25 min Hjalp ikke, så måtte bare tilslutt borre et hull gjennom hele bakpotta, litt på kanten, men har aldri noe mer hvit røyk bak meg i alle fall Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 røyk som faen av min å.. men jeg trudde det var fordi den var gammel og sliten Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 hvis det er blå røyk eller veldig mye røyk kan det være at simringen ved råden har gått, inn til clutchhuset så det kommer girolje i veivhuset. Skal ha 2-3% olje, ikke noe mer, men heller ikke noe mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå