Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun var (nesten) utro

Gjest tenkende

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest tenkende

Nå om dagen så tenker jeg mye på hva hun gjør for noe nå... om hun er sammen med han fyren, og ellers hva som skjer... prøver å stole på henne, men er ikke alltid lett å styre tanker...

Får tro at det går over når vi endelig kan være sammen som ett normalt par. Skal vel bort og ordne leiekontrakt neste uke, og da må jeg prøve å få møtt henne. Tankene går jo fort på om hun kanskje kan ombestemme seg når hun møter meg, og plutselig tenke at hun føler mer for han andre.

Lenke til kommentar
Så når du skal få deg dame, så MÅ hun være jomfru?

Lykke til..

9206058[/snapback]

Heh, nå vil du bare være vanskelig.

Det var ikke dét jeg mente, og det regnet jeg faktisk med at oppegående mennesker som deg sjøl skjønte.

Jeg veit med meg sjøl at hadde kjæresten min vært bortpå noen andre MENS vi var kjærester, hadde det tatt lang tid før jeg hadde klart å få de innbilte bildene i hodet bort, rett og slett.

Har en kjæreste som har pult før, kan en jo finne på å spørre seg om sexen med eksen var bedre, men det er relativt lett å blåse bort.

Men om en nåværende kjæreste hadde finni ut at h'n ville heller pule noen andre den kvelden, vel. Jeg hadde blitt sprø :p

Lenke til kommentar

Det var ikke dét jeg mente, og det regnet jeg faktisk med at oppegående mennesker som deg sjøl skjønte.

9215794[/snapback]

:ohmy: .. tusen takk =)

Ja, jeg var nok egentlig litt vanskelig, og jeg skjønte hva du egentlig mente, men var nå bare i tilfelle.

Jeg skjønner at det er svært vondt, og at det kan sees på som utroskap, men forholdet var "slutt", og hun fortalte det jo til han hva hun hadde gjort når de bestemte seg for å prøve igjen, noe som jeg da synes at det ikke kan betegnes som _utroskap_.

Jeg ser på utroskap som å ha et forhold med noen andre, i all hemmelighet.

Men såklart skal ikke jeg uttale meg for hva andre skal synes, da alle har forskjellige syn på dette.

Lenke til kommentar

9215794[/snapback]

:ohmy: .. tusen takk =)

9215885[/snapback]

Nå var jeg snill, nå? ;)

Jeg fikk nå faktisk ikke med meg at det var slutt mellom de. :ermm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Til helvete heller. Dette er ikke nesten utro. Dette er UTROSKAP.

Hvilken garanti har du for at de ikke pøka?

Jeg vet i alle fall at hvis jeg hadde hatt pikken i sprekken å hu hadde sagt nei, hadde jeg ikke tatt det som nei. Da hadde jeg fortsatt med å få hu kåt for så å prød igjen. Du vet, nei er ikke nei, det er bare ikke ja ennå.

Drit i å flytte. Glem hele dama.

Hva er garantien for at noe slikt ikke skal skje igjen.

Det finnes bedre fisker i havet enn denne. Denne hadde jeg helt klart sluppet ut igjen, kanskje kakka den i hue bare for gledens skyld.

Lenke til kommentar
Han har vært litt inni henne da.. samtidlig som hun er sammen med deg :ermm:

9592013[/snapback]

Har du i det heletatt LEST hva han skrev?

Kanskje du vet noe han ikke vet, siden du sier at hun gjorde det mens hun var sammens med han.

Når 2 personer gjør det slutt, og finner seg noen andre. Er de da utro?

Lenke til kommentar

Når det kun er snakk om timer/dager etter at det ble "slutt" er det jo drøyt å hoppe i køya med noen andre og skylde på følelser. Hvis det er sterke følelser burde de vel vare lenger enn dette?

Eksempel: jeg er på byen en kveld, ringer dama og sier "Det er slutt". Så har jeg sex med noen samme kveld, og dagen etter blir jeg sammen med dama igjen...

Tror ikke det...

Lenke til kommentar
Så, for ett par uker siden traff hun en gutt som hun fikk følelser for, selv om hun elsker meg.

9197522[/snapback]

Her er dere sammen slik jeg forstår det.

Mentalt utro, ja.

Men det kom også fram at hun nesten hadde sex med han i dag. De kledde av hverandre, klina, og hun putta penisen inn i vagina.

Men det er allerede dagen etter at det egentlig ble slutt, og jeg føler meg litt snytt...

9197522[/snapback]

Ergo løs-sluppen dame, ikke utro.

Men som sikkert kommer til å gjøre det igjen.

Ikke nesten, de har hatt sex!

Hvor lang avstand?

Hvor gammle er dere?

Lenke til kommentar
Han har vært litt inni henne da.. samtidlig som hun er sammen med deg :ermm:

9592013[/snapback]

Har du i det heletatt LEST hva han skrev?

Kanskje du vet noe han ikke vet, siden du sier at hun gjorde det mens hun var sammens med han.

Når 2 personer gjør det slutt, og finner seg noen andre. Er de da utro?

9592619[/snapback]

Ja, jeg har lest :) Og det står at han putta penis inni vagina, altså da har man "fyrt på grillen" for å si det slikt. Uansett er ikke sånne kvinner noe å spare på siden hu ble forelska i en annen, samtidlig som hun var sammen med han. Ingen vet om det kan skje igjen.

Lenke til kommentar
Var det slutt mellom de?  :dontgetit:  Da er hun bare løssluppen, og ikke utro. Sorry, misforståelse  :blush:

9624561[/snapback]

Er man løs når man har sex med noen man ikke er sammen med?

9625003[/snapback]

Syns man er løs hvis man går å har seg med en rett etter de har slått opp ja, men det er min mening :yes: btw, Enig med deg B-real.

Endret av Nordgaard
Lenke til kommentar

Om jeg ville kalt det utroskap (siden det var slutt), vet jeg ikke, men det er jævla sårende om hun slår opp og hopper på fyren med en gang. Da blir det som at en slår opp for å ha sex med personen, og så vil ha han tilbake igjen.

"Dårlig" unnskyldning for å ha sex med en annen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...