Gjest tenkende Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg har vært sammen med en jente i ca 8 mnd nå. Problemet har vært at dette har vært ett avstandsforhold, så vi har ikke sett hverandre så mye som vi ville. Jeg har prøvd å flytte, men har ikke fått noen leilighet enda. Så, for ett par uker siden traff hun en gutt som hun fikk følelser for, selv om hun elsker meg. Så, sa hun i går at det var slutt. Jeg drakk meg full og sa dumme ting. Noen timer senere så fikk jeg tilbakemelding, helt uventet, at jeg har fått en leilighet der hun bor. Hun tenkte i hele dag, og kom fram til at hun vil være sammen med meg, så jeg flytter. Nå kommer saken. Vi snakket masse sammen etterpå, og vi vil satse. Men det kom også fram at hun nesten hadde sex med han i dag. De kledde av hverandre, klina, og hun putta penisen inn i vagina. Hun sa at hun gjorde ikke noe på han, men hun klarte ikke å si nei fordi hun har følelser for ham og da ikke ville være sammen med meg, mye pga det jeg sa i fylla, dum som jeg er. Han hadde sett det på øynene hennes at hun ikke ville, og spurte, det er "tenkende", ikke sant? Og hun sa ja. Og det skjedde ikke mer. Men det er allerede dagen etter at det egentlig ble slutt, og jeg føler meg litt snytt... Hun ofrer ham nå og vil være sammen med meg, og jeg kan endelig flytte. Jeg elsker henne, og hun elsker meg! Vet ikke hva jeg vil fram til her, men er det rett av meg? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det du må tenke på er: Kan hun få følelser for andre igjen, selvom hun sier at hun elsker deg? Dette er utrolig viktig å ha i bakhodet, for hun har nettopp vist at hun ikke kan være 100% å stole på. Jeg har brent meg hardt på dette før, så vær forsiktig. Vit hva du går til. For all del prat mye med henne om det. Du må få det klart frem at det ikke kan funke hvis hun ikke er 110% med på dette. Lykke til Håper hun er verdt å ofre så mye for! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du er veldig modig om du gjør det! Det er jo stort å flytte bare pga en dame, og når det i tillegg er et tillitsproblem med henne blir det vanskelig. Jeg råder deg til å tenke mye over hvor mye du stoler på henne! Jeg kjenner verken deg eller henne, så jeg vil ikke og skal ikke prøve å sette meg inn i din situasjon. Lykke til, håper det ordner seg!! Lenke til kommentar
Gjest tenkende Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg er ingen fan av utroskap for å si det slik. Men det har vært en vanskelig periode for oss begge, pga avstanden. Når vi er sammen så har vi ingen problemer, og alt er bra. Jeg tror (eller er det håp) at alt vil gå tilbake til det gamle så fort vi er sammen med hverandre igjen. Men det var halvveis slutt når det skjedde, og da var hun sikker på at det var helt slutt. Og de hadde jo ikke sex, han var bare inn og rett ut igjen. Men det er jævlig å tenke på. Jeg kommer til å angre hvis jeg ikke satser, jeg elsker henne mer enn noen andre. Jeg er og har vært klar for å ofre masse for å flytte til henne. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg, så hør godt etter nå. Hvis du er helt sikker på dine følelser for henne og vil tilbringe livet ditt med henne, så bør du gå for det. Men hvis du føler hun har ødelagt din tillit til henne og du vet ikke om du kan stole på henne igjen, bør dere snakke om det og komme til en endelig enighet. Avstandsforhold setter virkelig forholdet på prøve og man skjønner etterhvert om dere virkelig passer for hverandre. Siden det har gått en god stund, burde dere kjenne hverandre såppass til å se alvorlig på det. Håper du kommer til en vettug beslutning. Lykke til. EDIT: Notat til meg selv: Slutt å skumles! Endret 3. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Gjest tenkende Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Som jeg skrev, i 8 mnd. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg hadde tenkt litt mer over saken for å si det sånn, for hvis hu kan være utro edru så jett om hu kan det i fylla! Jeg hadde ikke stolt på henne.. Eller det spørs om jeg hadde elsket henne over alt på jord osv... Men jeg hadde tenkt 2 ganger.. Lenke til kommentar
Gjest tenkende Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hun drikker ikke, og det gjør egentlig ikke jeg heller... Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Da er det greit.. Men, det er altid ett "men".. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg er selv i et forhold der hun er litt "usikker" og vet at hun har hatt sex med minst en. Litt rart å tenke på men det plager meg ikke det minste, og han er for meg blitt en kompis! Så til problemet ditt... Hvor sikker er hun på at hun vil ha deg, og hvor sikker er du på at du vil ha henne? Men siden du flytter så er du vel ganske sikker. Fungerer kommunikasjonen godt mellom dere? Jeg har selv merket at grensen for utroskap kan strekkes mye lengre om man er ærlige om absolutt alt, og for meg går grensen for utroskap når det kommer følelser for andre inn i bildet. Uansett så kan det være en fordel å få pratet ut om hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Gjest tenkende Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Vi har snakket om det.. og hun vet at jeg synes det er litt vondt å tenke på. Men, hva om jeg flytter og hun føler at hun liker den andre mer likevel? Slike ting er i hodet mitt nå, men jeg får vel bare ta sjansen. Bedre å gjøre det enn å angre! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Vi har snakket om det.. og hun vet at jeg synes det er litt vondt å tenke på. Men, hva om jeg flytter og hun føler at hun liker den andre mer likevel? Slike ting er i hodet mitt nå, men jeg får vel bare ta sjansen. Bedre å gjøre det enn å angre! 9200857[/snapback] Der er jeg enig, prøv det heller enn å angre etterpå. Endret 3. august 2007 av TobbelobbenQ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvorfor skriver du "nesten" utro? Hun har helt klart brudt grensen for utroskap i mine øyne. Men hva du gjør med det er opp til deg. Om hun angrer så kan ting kanskje fikses... Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Så i går ble det slutt og i dag har hun sex med en anen? Det tok henne ikke lang tid. Det der synes jeg er noe å tenke på. Håper det ordner seg for dere. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vet ikke hva jeg vil fram til her, men er det rett av meg? 9197522[/snapback] Det er ingen andre enn deg som kan svare på det spørsmålet. Hun har helt klart vært utro, så tror du at du klarer å leve videre med det uten å tenke på at hu har hatt pikken til en anna fyr inni seg hver gang du ser på a? Er dette noe dere kan jobbe dere forbi, eller er det noe du i all hemmelighet vil holde mot henne lenge? Kommer HUN til å klare fortsette på tross av at hun har vært utro? Logikk funker ikke når det gjelder følelser, så det er nok de du må stole på (: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 så tror du at du klarer å leve videre med det uten å tenke på at hu har hatt pikken til en anna fyr inni seg hver gang du ser på a? 9204484[/snapback] Så når du skal få deg dame, så MÅ hun være jomfru? Lykke til.. Det var jo slutt mellom deg, og hun hadde jo hatt følelser for denne gutten en stund, så jeg ser ikke på dette som å være utro, heller tvert imot, siden de stoppet pga følelsene hun fortsatt hadde for trådstarter. Usikkerheten kan få alle til å gjøre dumme ting, og når man lærer også av det, slik at det er liten sansynlighet for gjentagelse. Trådstarter, du har en dame som er glad i deg. Kaster du deg ikke ut i det og prøver, så vil du bare angre senere. Følg hjertet, fordi det er den eneste plassen du vet hva som er riktig. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du er modig ja, men når dere bor nærme hverandre, er det jo mindre sjans for at det skjerigjen. Lykke til =) Men en ting, nesten utro? Dama hadde sex med fyren, og hadde følelser for han. Hvor mye skal til for at du kaller noe utroskap egentlig? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Men en ting, nesten utro? Dama hadde sex med fyren, og hadde følelser for han. Hvor mye skal til for at du kaller noe utroskap egentlig? 9206504[/snapback] Hvis du har dame, og gjør det slutt med henne, hvor lang tid mener du det skal gå etter bruddet før du kan være sammen med en annen dame uten at det kalles utroskap? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Så, for ett par uker siden traff hun en gutt som hun fikk følelser for, selv om hun elsker meg. Nå kommer saken. Vi snakket masse sammen etterpå, og vi vil satse. Men det kom også fram at hun nesten hadde sex med han i dag. De kledde av hverandre, klina, og hun putta penisen inn i vagina. Hun sa at hun gjorde ikke noe på han, men hun klarte ikke å si nei fordi hun har følelser for ham og da ikke ville være sammen med meg, mye pga det jeg sa i fylla, dum som jeg er. 9197522[/snapback] Trådstarter sier at hun hadde truffet en gutt for et par uker siden, som hun utviklet følelser for. Etter hva jeg har hørt, pleier man å kanskje kysse hverandre litt e.l. før den kvelden man har sex. Og jeg vet ikke om du er enig, men jeg kaller kyssing med følelser innblanda utroskap. Dette er jo bare en antagelse, men for meg virker den ganske logisk. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Så, sa hun i går at det var slutt. 9197522[/snapback] Hun kan ikke ha vært utro mot han, når de ikke var sammens! Det å utvikle følelser for noen er ikke å være utro, i mine øyne. Men alt avhenger jo såklart av situasjonen, om hva de gjorde og pratet om ilag. Men det at de "hadde sex" ser jeg ikke på som utroskap, siden hun gjorde det slutt først. Problemet er heller at hun dumpet han for en annen, men nå vil ha han tilbake. Men dette synes jeg er litt forståelig, da det er enklere å elske noen man har i nærheten, enn noen man skjelden møter. Hun er villig til å prøve pånytt, og denne gangen kan de tilogmed være sammens, noe som vil styrke forholdet mye mere enn slik det var i et avstandsforhold. Såklart er situasjonen lei for trådstarter, så jeg ønsker han bare lykke til videre med denne jenta Endret 4. august 2007 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå