Rinox Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Jeg har nå æren av å introdusere en helt ny nettside for alle LAN-entusiaster: lansiden.net lansiden.net er et norsk nettsted for alle som ønsker å lære om lan, besøke lan, arrangere et lan eller reklamere for sitt lan! På lansiden.net har vi skrevet en stor guide til hvordan du skal klare å arrangere ditt eget vellykkede lanparty. I tillegg kan alle sammen legge til sitt eller noen andres lanparty i LAN-listen. I Lanlisten finner du norske lanparty fra alle fylker. I tillegg har vi et stort forum. Dette og mye mer finner du på lansiden.net! Nå føles dette veldig som reklame for meg, men poenget er å bygge opp et stort norsk lan-community. Grunnen til at jeg laget siden er fordi jeg har lagt merke til at det er mange som spør om lanpartyer som skal arrangeres i det og det fylket. Nå trenger dere ikke å spørre, bare gå inn på siden, gå til lanlisten, finn ditt fylke og se hvilke lan som arrangeres Siden er akkurat lansert og ble helt ferdig for noen timer siden. Jeg håper denne nettsiden kan komme til stor nytte for mange av dere Endret 2. august 2007 av Rinox Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 "Her finner du en liste over alle Norges LAN-parties!" optimistisk hvertfall. Men sikkert grei side hvis den faktisk blir brukt av folk. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 2. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Nei, det du ser av lanpartyer som ligger inne nå er nok ikke så imponerende, men vi har laget en liste med over 70 lan-partyer som vil bli lagt ut i morgen Edit: Jippi! 1111 poster Endret 2. august 2007 av Rinox Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Sånn, har nå sendt inn tips om tre lan til du kan legge til Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 3. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Takk, jeg har lagt dem til I dag legger jeg inn den store samlingen. Så hva synes dere om tiltaket da? Endret 3. august 2007 av Rinox Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 joda, et bra tiltak. og veldig greit for folk som liker å gå på lan. men er jo avhengig av at de som arrangerer lan legger ut info på siden. eller at noen andre kinker til dem. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 3. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Neida, vi i administrasjonen legger også til LAN. Foreløpig er det 60 oppegående LAN som er lagt inn Lenke til kommentar
futti Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Har satt opp redirect fra LANinfo.no :-) Er ett domene som WarpCrew kjøpte i 2003, men aldri brukt... Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tusen takk, futti Dette skal nok bli stort etter hvert. Vi jobber fortsatt med nye funksjoner. Den neste som kommer håper vi å ha oppe i løpet av en dag eller to og er en side med artikler og reportasjer fra andre LAN. Reportasjene bli i hovedsak laget for at brukere skal kunne lære mer om de forskjellige LANene og så de LAN-partyene som får en reportasje om seg får positiv reklame for seg. Hvis noen har lyst til å få skrevet en fyldig reportasje om sitt LAN er det bare å ta kontakt med meg så skal vi ordne det Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Fant denne tråden på google. Hørtes utrolig interessant ut, men desverre var sida nede når jeg sjekket den ut. Hvorfor ble prosjektet avbrutt? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Det er jo tross alt også nesten 3 år siden Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Hei! Er ikke så forferdelig lenge siden denne nettsiden ble lagt ned (ca. 1 års tid). Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Hvorfor legge den ned? Det er ikke dyrt å opprettholde en nettside, og en så genial idé fortjener å ligge på nettet. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Tar jo tid å drifte en side også. Den må holdes oppdatert osv osv. Dersom du er villig til å starte en slik side ta kontakt med meg så kan jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) er vel ikke mer enn 30kr året for domenet og har ledig kapasitet på servern men samle inn infon for alle lansene huff. ikke noen som tilfeldigvis har en kopi av databasen til forige? selvom stickyen på forumet her er vel en bra start Endret 22. februar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg lurer på å opprette en slik side selv, ja. Oppretter i tilfelle en ny slik tråd om jeg skulle bestemme meg for det. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Slike prosjekter har det vært ganske mange av i Norge, og alle har etter kort tid forsvunnet igjen. Så spar både pengene og tiden på å la være Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Konseptet er genialt, selv om jeg ikke rakk se siden før den gikk ned, jeg vil tro det er et marked for dette, men det er ikke nødvendigvis enkelt å få i gang. Uansett, en del kommende LAN i Vest og Aust Agder anonseres her: http://sorforumet.com/viewforum.php?f=24 Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Hei! Vi i RogalandCrew har nå startet arbeidet med å bygge opp en ny slik side. Se her: http://www.lan-siden.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå