Gå til innhold

Nytt norsk LAN-community


Anbefalte innlegg

Jeg har nå æren av å introdusere en helt ny nettside for alle LAN-entusiaster: lansiden.net

 

lansiden.net er et norsk nettsted for alle som ønsker å lære om lan, besøke lan, arrangere et lan eller reklamere for sitt lan! På lansiden.net har vi skrevet en stor guide til hvordan du skal klare å arrangere ditt eget vellykkede lanparty. I tillegg kan alle sammen legge til sitt eller noen andres lanparty i LAN-listen. I Lanlisten finner du norske lanparty fra alle fylker. I tillegg har vi et stort forum.

Dette og mye mer finner du på lansiden.net!

 

Nå føles dette veldig som reklame for meg, men poenget er å bygge opp et stort norsk lan-community. Grunnen til at jeg laget siden er fordi jeg har lagt merke til at det er mange som spør om lanpartyer som skal arrangeres i det og det fylket. Nå trenger dere ikke å spørre, bare gå inn på siden, gå til lanlisten, finn ditt fylke og se hvilke lan som arrangeres :)

 

Siden er akkurat lansert og ble helt ferdig for noen timer siden. Jeg håper denne nettsiden kan komme til stor nytte for mange av dere :)

Endret av Rinox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk, futti :) Dette skal nok bli stort etter hvert. Vi jobber fortsatt med nye funksjoner. Den neste som kommer håper vi å ha oppe i løpet av en dag eller to og er en side med artikler og reportasjer fra andre LAN. Reportasjene bli i hovedsak laget for at brukere skal kunne lære mer om de forskjellige LANene og så de LAN-partyene som får en reportasje om seg får positiv reklame for seg. Hvis noen har lyst til å få skrevet en fyldig reportasje om sitt LAN er det bare å ta kontakt med meg så skal vi ordne det :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...