Gå til innhold

Nytt norsk LAN-community

Anbefalte innlegg

Jeg har nå æren av å introdusere en helt ny nettside for alle LAN-entusiaster: lansiden.net

lansiden.net er et norsk nettsted for alle som ønsker å lære om lan, besøke lan, arrangere et lan eller reklamere for sitt lan! På lansiden.net har vi skrevet en stor guide til hvordan du skal klare å arrangere ditt eget vellykkede lanparty. I tillegg kan alle sammen legge til sitt eller noen andres lanparty i LAN-listen. I Lanlisten finner du norske lanparty fra alle fylker. I tillegg har vi et stort forum.

Dette og mye mer finner du på lansiden.net!

Nå føles dette veldig som reklame for meg, men poenget er å bygge opp et stort norsk lan-community. Grunnen til at jeg laget siden er fordi jeg har lagt merke til at det er mange som spør om lanpartyer som skal arrangeres i det og det fylket. Nå trenger dere ikke å spørre, bare gå inn på siden, gå til lanlisten, finn ditt fylke og se hvilke lan som arrangeres :)

Siden er akkurat lansert og ble helt ferdig for noen timer siden. Jeg håper denne nettsiden kan komme til stor nytte for mange av dere :)

Endret av Rinox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk, futti :) Dette skal nok bli stort etter hvert. Vi jobber fortsatt med nye funksjoner. Den neste som kommer håper vi å ha oppe i løpet av en dag eller to og er en side med artikler og reportasjer fra andre LAN. Reportasjene bli i hovedsak laget for at brukere skal kunne lære mer om de forskjellige LANene og så de LAN-partyene som får en reportasje om seg får positiv reklame for seg. Hvis noen har lyst til å få skrevet en fyldig reportasje om sitt LAN er det bare å ta kontakt med meg så skal vi ordne det :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

er vel ikke mer enn 30kr året for domenet og har ledig kapasitet på servern men samle inn infon for alle lansene huff.

ikke noen som tilfeldigvis har en kopi av databasen til forige? :)

selvom stickyen på forumet her er vel en bra start

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...