Gå til innhold

Kortere sigaretter for bedre røyking?


Anbefalte innlegg

En sigarett er for lang etter min mening. Det holder med en halv sigarett om gangen egentlig, og det er bedre for helsa

 

Moderat røyking er jo kanskje vel så bra som ingen røyking (og da mener jeg moderat)

 

Så en sigarettpakke kunne med fordel hatt åpningen den andre veien, og vært enda litt smalere enn de er.

Da røyker man litt mindre, og pakken varer lenger, og man sparer penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette innlegget kunne du spart deg for... Tar en cola flaske for mye cola kan du drikke litt og sette den bort til du vil ha resten...men vi alle vet at colaen ikke er like god når du tar den opp igjen neste dag...slik er det med røyken også. Hvis vi ikke røyker den opp så kaster vi sigaretten (unntak studenter)

Lenke til kommentar
Mener jeg leste noe om at det har ikke så særlig mye å si hvor mye man faktisk røyker, så lenge man røyker fast.

9198124[/snapback]

Har lest det jeg også. men det kan ikke stemme. Om du røyker 20 sigaretter for dagen i motsetning til 1-2 sigaretter, så får du i deg mye mer tjære og andre usunne saker. Og deretter kortere vei til KOLS og det som verre er.

Lenke til kommentar
40rocketswhite.png

Tynnere sigaretter, og litt for langt filter (imo) - Sikkert perfekt for deg ;)

 

Minner litt som slik lady-røyk man får kjøpt i utlandet, bortsett fra at de pleier være lenger.

 

(Pakkene er blå i Norge)

9204526[/snapback]

 

Møkka-røyk. Jeg snuser til vanlig, men på gutteturen i syden, ble det bare røyk. Da prøvde vi ut all slags røyk, og det var den kjipeste

Lenke til kommentar
En sigarett er for lang etter min mening. Det holder med en halv sigarett om gangen egentlig, og det er bedre for helsa

 

Moderat røyking er jo kanskje vel så bra som ingen røyking (og da mener jeg moderat)

 

Så en sigarettpakke kunne med fordel hatt åpningen den andre veien, og vært enda litt smalere enn de er.

Da røyker man litt mindre, og pakken varer lenger, og man sparer penger.

9197232[/snapback]

 

Pakken varer jo sån sett ikke lengre da. Det er jo ett nikotinbehov du skal tilfredsstille, så hvis man har røykt i 30 år, så hjelper jo det ikke med en smal sigarett. Det er i hvertfall sånn jeg har det. Vanlige ferdigpinner må jeg ha en hel av for at jeg skal føle meg "vel". Det er jo opp til alle og enhver. Noen røyker en halv, andre tre....

Lenke til kommentar

Kan det aldri være noen som er enige i noe her? Rare folk, alt er galt og feil samme hva man kommer med. Neida, bare fleiper.. :p

 

Men det jeg har lagt merke til, er at mange sløser med sigarettene. De sitter og lar den brenne opp, og bruker egentlig bare halvparten ca. feks lar den ligge i askebegeret, og tar den opp for å ta et drag innimellom.

 

Temmelig urasjonell utnyttelse av røyken synes jeg bare.

 

Min måte å røyke på, er å ta noen drag raskt etter hverandre, til det holder. Da er ca halve røyken brukt, og jeg koyer den som regel - og bruker andre halvpart senere. Sånn sett blir halve røyken nok pr gang kan du si. :cool:

Lenke til kommentar
Men det jeg har lagt merke til, er at mange sløser med sigarettene. De sitter og lar den brenne opp, og bruker egentlig bare halvparten ca. feks lar den ligge i askebegeret, og tar den opp for å ta et drag innimellom.

9212548[/snapback]

 

Vil tro det er noe sånt som 5-10% i rent svinn ved å bare ha den mellom fingrene etter dragene.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Kan det aldri være noen som er enige i noe her? Rare folk, alt er galt og feil samme hva man kommer med. Neida, bare fleiper..  :p

 

Men det jeg har lagt merke til, er at mange sløser med sigarettene. De sitter og lar den brenne opp, og bruker egentlig bare halvparten ca. feks lar den ligge i askebegeret, og tar den opp for å ta et drag innimellom.

 

Temmelig urasjonell utnyttelse av røyken synes jeg bare.

 

Min måte å røyke på, er å ta noen drag raskt etter hverandre, til det holder. Da er ca halve røyken brukt, og jeg koyer den som regel - og bruker andre halvpart senere. Sånn sett blir halve røyken nok pr gang kan du si.  :cool:

9212548[/snapback]

 

 

da blir siggen varmrøykt og ekkel , gloen må holdes så liten som mulig .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...