Engen_2k Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Noen ganger blir filmene i vlc rosa og da er alle filmene jeg prøver og spille av i vlc rosa til jeg starter pc'n på nytt. For å forklare det litt bedre så er det akkuratt som svart hvitt bare at det er rosa i forsjellige lyshets/mørkhets grader. Litt irriterende og slå datan av og på hver gang jeg skal se en fil så noen som har en grei løsning på problemet? takker for svar Endret 3. august 2007 av Engen_2k Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Noen ganger blir filmene i vlc rosa og da er alle filmene jeg prøver og spille av i vlc rosa til jeg starter pc'n på nytt. For å forklare det litt bedre så er det akkuratt som svart hvitt bare at det er rosa i forsjellige lyshets/mørkhets grader. Litt irriterende og slå datan av og på hver gang jeg skal se en fil så noen som har en grei løsning på problemet? takker for svar 9197208[/snapback] ka skjermkort har du?? Lenke til kommentar
Obsternasig Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Settings --> Preferences --> Video --> Kryss av for "Advanced Options" --> Output modules. Der skifter du til f. eks. OpenGL. Funka for meg Lykke til. Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Har XFX nVidia 7900GT, men har vel ikke så mye og si siden det Esmatech sa fiksa biffen takker for svar Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Når dette skjer hos meg blir video rosa også i WinAmp. Jeg løser det ved å åpne en film i Windows Media Player, og da er det som om noe blir resettet, og filmene blir normale igjen i alle programmene, inkl. VLC. Lenke til kommentar
Raines Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Settings --> Preferences --> Video --> Kryss av for "Advanced Options" --> Output modules. Der skifter du til f. eks. OpenGL. Funka for meg Lykke til. 9197294[/snapback] finner ikke " output modules"....?? Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Du Glemte sikker bare og trykke på +'en så du fikk med resten av valgene skag1: Det funka ikke for meg, men kan hende problemet oppstår av litt forsjellige grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå