Zeelot Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei! Tenkte jeg bare skulle legge ut et par filmer jeg har vært med å lagd. Trailer til ny film: http://youtube.com/watch?v=Qsyua_-NRAc Gammel sketch: Gammel Sketch: Sketch fra barndommen Har en god del flere også, så viss tilbakemeldingen er bra og folk vil se mer så legger jeg det kanskje ut Kom med negativ og positiv respons? Hva er bra? Hva er dårlig? Hva kan bli bedre? Hvilken likte du best? Vil helst ha kritikk til traileren. Hva håper du skjer i filmen? Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Fint om jeg kunne få litt tilbakemelding Her er en sketch av lillebroren min: http://youtube.com/watch?v=R_PjRSJW1iA Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Joda, flinke dere. Selvom jeg syntes det ble en slags dårlig rip-off av Eckbo å Eia gutta.. Sånn som den med broren din var jo helt likt Bertil=p men han var forresten flink da, til å være så liten. Jeg synes Husbråk var kulest, også litt kult at straffen var å stirre på faren sin Synes skuespillet var kult noen ganger, de settningene dere ikke overdreiv for mye. Men jeg synes også at Atle Antonsen er den i Team Antonsen gjengen som er dårligst, fordi han overdriver for mye. Espen er perfekt=p Men fortsett å lag flere.. vil se mer. Går dere musikk, dans og drama eller no? Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Sprøtt når man endelig får svar, sant? :!: haha.. irriterer meg selv over at jeg ser det er mange som har sett på emnene jeg legger ut, men ingen svarerX) Er ikke så veldig "videokritikk" aktig tråd egentlig=P Endret 11. august 2007 av Rino_ Lenke til kommentar
Jetli2k Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) hei alle samen.. eg er nå 15 år og skal ha mitt siste år på Nærbø undomskule.. og eg vill utdanne meg i gjennom Musikk.Dans og drama.. eg har altids hatt lyst til å bli ein skuespiller.. å eg håper på ein dag å bli ein kjendis.. eg får sjå koss dæ går;D Endret 14. august 2007 av Jetli2k Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 hei alle samen.. eg er nå 15 år og skal ha mitt siste år på Nærbø undomskule.. og eg vill utdanne meg i gjennom Musikk.Dans og drama.. eg har altids hatt lyst til å bli ein skuespiller.. å eg håper på ein dag å bli ein kjendis.. eg får sjå koss dæ går;D 9279659[/snapback] Takk for info'n jeg går musikk, dans og drama. Hvorfor forteller vi hverandre dette igjenn? Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Joda, flinke dere. Selvom jeg syntes det ble en slags dårlig rip-off av Eckbo å Eia gutta.. Sånn som den med broren din var jo helt likt Bertil=p men han var forresten flink da, til å være så liten. Jeg synes Husbråk var kulest, også litt kult at straffen var å stirre på faren sin Synes skuespillet var kult noen ganger, de settningene dere ikke overdreiv for mye. Men jeg synes også at Atle Antonsen er den i Team Antonsen gjengen som er dårligst, fordi han overdriver for mye. Espen er perfekt=p Men fortsett å lag flere.. vil se mer. Går dere musikk, dans og drama eller no? 9259941[/snapback] Takk for det Har faktisk ikke sett på den Bertil greia. Gutten er bare 10år så jeg ble litt imponert over at han satt i gang med å lage noe sånt selv. Vi går vanlig almenn. Har mest lyst til å gå dramalinje eller media egentlig. Men er ikke noe tilbud om det her jeg bor Sprøtt når man endelig får svar, sant? :!: haha.. irriterer meg selv over at jeg ser det er mange som har sett på emnene jeg legger ut, men ingen svarerX) Er ikke så veldig "videokritikk" aktig tråd egentlig=P 9259964[/snapback] hehe, enig med det. Dårlig med folk i tråden her. Er ikke så ofte jeg er online så tar tid før jeg svarer. Men jeg svarer på alt hei alle samen.. eg er nå 15 år og skal ha mitt siste år på Nærbø undomskule.. og eg vill utdanne meg i gjennom Musikk.Dans og drama.. eg har altids hatt lyst til å bli ein skuespiller.. å eg håper på ein dag å bli ein kjendis.. eg får sjå koss dæ går;D 9279659[/snapback] hehe. Lykke til Endret 25. august 2007 av Zeelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå