Gå til innhold

Film: Filmer jeg har lagd for lenge siden!

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg bare skulle legge ut et par filmer jeg har vært med å lagd.

Trailer til ny film: http://youtube.com/watch?v=Qsyua_-NRAc

Gammel sketch:

Gammel Sketch:

Sketch fra barndommen :p

Har en god del flere også, så viss tilbakemeldingen er bra og folk vil se mer så legger jeg det kanskje ut :p

Kom med negativ og positiv respons?

Hva er bra?

Hva er dårlig?

Hva kan bli bedre?

Hvilken likte du best?

Vil helst ha kritikk til traileren. Hva håper du skjer i filmen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Joda, flinke dere. Selvom jeg syntes det ble en slags dårlig rip-off av Eckbo å Eia gutta.. Sånn som den med broren din var jo helt likt Bertil=p men han var forresten flink da, til å være så liten.

Jeg synes Husbråk var kulest, også litt kult at straffen var å stirre på faren sin :whistle:

Synes skuespillet var kult noen ganger, de settningene dere ikke overdreiv for mye. Men jeg synes også at Atle Antonsen er den i Team Antonsen gjengen som er dårligst, fordi han overdriver for mye. Espen er perfekt=p Men fortsett å lag flere.. vil se mer. Går dere musikk, dans og drama eller no?

Lenke til kommentar

Sprøtt når man endelig får svar, sant? :!: haha.. irriterer meg selv over at jeg ser det er mange som har sett på emnene jeg legger ut, men ingen svarerX)

Er ikke så veldig "videokritikk" aktig tråd egentlig=P

Endret av Rino_
Lenke til kommentar

hei alle samen.. eg er nå 15 år og skal ha mitt siste år på Nærbø undomskule.. og eg vill utdanne meg i gjennom Musikk.Dans og drama.. eg har altids hatt lyst til å bli ein skuespiller.. å eg håper på ein dag å bli ein kjendis.. eg får sjå koss dæ går;D

Endret av Jetli2k
Lenke til kommentar
hei alle samen.. eg er nå 15 år og skal ha mitt siste år på Nærbø undomskule.. og eg vill utdanne meg i gjennom Musikk.Dans og drama.. eg har altids hatt lyst til å bli ein skuespiller.. å eg håper på ein dag å bli ein kjendis.. eg får sjå koss  dæ går;D

9279659[/snapback]

Takk for info'n :hmm: jeg går musikk, dans og drama.

Hvorfor forteller vi hverandre dette igjenn? :ermm:

Lenke til kommentar
Joda, flinke dere. Selvom jeg syntes det ble en slags dårlig rip-off av Eckbo å Eia gutta..  Sånn som den med broren din var jo helt likt Bertil=p   men han var forresten flink da, til å være så liten.

Jeg synes Husbråk var kulest, også litt kult at straffen var å stirre på faren sin :whistle:

Synes skuespillet var kult noen ganger, de settningene dere ikke overdreiv for mye. Men jeg synes også at Atle Antonsen er den i Team Antonsen gjengen som er dårligst, fordi han overdriver for mye. Espen er perfekt=p     Men fortsett å lag flere.. vil se mer. Går dere musikk, dans og drama eller no?

9259941[/snapback]

Takk for det :) Har faktisk ikke sett på den Bertil greia. Gutten er bare 10år så jeg ble litt imponert over at han satt i gang med å lage noe sånt selv.

Vi går vanlig almenn. Har mest lyst til å gå dramalinje eller media egentlig. Men er ikke noe tilbud om det her jeg bor :(

Sprøtt når man endelig får svar, sant? :!:    haha..  irriterer meg selv over at jeg ser det er mange som har sett på emnene jeg legger ut, men ingen svarerX)

Er ikke så veldig "videokritikk" aktig tråd egentlig=P

9259964[/snapback]

hehe, enig med det. Dårlig med folk i tråden her. Er ikke så ofte jeg er online så tar tid før jeg svarer. Men jeg svarer på alt ;)

hei alle samen.. eg er nå 15 år og skal ha mitt siste år på Nærbø undomskule.. og eg vill utdanne meg i gjennom Musikk.Dans og drama.. eg har altids hatt lyst til å bli ein skuespiller.. å eg håper på ein dag å bli ein kjendis.. eg får sjå koss  dæ går;D

9279659[/snapback]

hehe. Lykke til ;)

Endret av Zeelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...