Sole Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Har installert ESI Juli@ inklusiv drivere og har mistet all lyd. Selv høytalerene koblet til det interne lydkortet virker ikke. Noen som vet hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Kokkelibae Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 prøvd å deaktivere det integrerte lydkortet i bios? det var det som herjet med meg når jeg installerte mitt lydkort... Lenke til kommentar
Sole Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Hey... :!: har nå fått lyd på de analoge utgangene, men ikke de digitale. Noen som har erfaring med Juli@ lydkortet og vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Kokkelibae Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 det kan være instillingene på de digitale portene som ikke er satt opp ordentlig (spdif, tos o.l.) prøv og se på innstillingene for lydkortet og se om du kan skifte modus for de digitale portene (de fleste hjemmekino produktene funker med spdif modus) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har du valgt kanal 3 og 4, som er digitalutgangene? Du finner det i lydoppsettet i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå