Gå til innhold

Verdt å skaffe seg LOTRO?


Anbefalte innlegg

Anbefaler deg å spare penga, spill heller WoW til Age of Conan kommer ut.

9230425[/snapback]

 

Hehe... Dette er IKKE min mening. Hvis du er LOTR fan eller ser etter noe og spille så anbefaler jeg sterkt LOTRO. WOW er noe avhengig tull.

Enten så har du aldri spilt noe MMORGP før ellers er man avhengig av MMORGP spill. Eneste grunnen til og kjøpe WoW.

 

Jeg anbefaler sterkt LOTRO.

Skal kjøpe det opp igjen snart :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bumper denne tråden for å stille et par spm. selv...

 

Vil skaffe meg LOTRO til uka. Lurer på;

 

1) Ser det står GFW på boksen ... det funker forhåpentligvis på XP og?

2) Hvilken server bør jeg satse på for å treffe flest mulig nordmenn?

3) Hvordan er leveling-raten sammenlignet med WoW?

4) Har hørt at spillet er relativt lite? Eller har det kommet godt med oppdateringer?

Endret av stonebro
Lenke til kommentar
Bumper denne tråden for å stille et par spm. selv...

 

Vil skaffe meg LOTRO til uka. Lurer på;

 

1) Ser det står GFW på boksen ... det funker forhåpentligvis på XP og?

2) Hvilken server bør jeg satse på for å treffe flest mulig nordmenn?

3) Hvordan er leveling-raten sammenlignet med WoW?

4) Har hørt at spillet er relativt lite? Eller har det kommet godt med oppdateringer?

9379256[/snapback]

 

1) Ja

2) Det er en tråd her på forumet m/poll som omhandler hvor mange det er herfra på de forskjellige serverne

3) 1 til 50 tar ca 1 måned og alt ifra 1-4 uker avhengig av hvor mye du spiller.

4) Det har kommet to store oppdatering, i den ene kom det et nytt område, i den andre kom reputation system og en hel del nye lvl 50 instancer. Det er vel et middels stort område man kan være på, men men.

 

Spillet har, som nevnt, sine svakheter, men det er så herlig på; 1-grafikk og 2-storyline at jeg spiller det uansett.

Lenke til kommentar
Bumper denne tråden for å stille et par spm. selv...

 

Vil skaffe meg LOTRO til uka. Lurer på;

 

1) Ser det står GFW på boksen ... det funker forhåpentligvis på XP og?

2) Hvilken server bør jeg satse på for å treffe flest mulig nordmenn?

3) Hvordan er leveling-raten sammenlignet med WoW?

4) Har hørt at spillet er relativt lite? Eller har det kommet godt med oppdateringer?

9379256[/snapback]

 

1) Ja

2) Det er en tråd her på forumet m/poll som omhandler hvor mange det er herfra på de forskjellige serverne

3) 1 til 50 tar ca 1 måned og alt ifra 1-4 uker avhengig av hvor mye du spiller.

4) Det har kommet to store oppdatering, i den ene kom det et nytt område, i den andre kom reputation system og en hel del nye lvl 50 instancer. Det er vel et middels stort område man kan være på, men men.

 

Spillet har, som nevnt, sine svakheter, men det er så herlig på; 1-grafikk og 2-storyline at jeg spiller det uansett.

9379761[/snapback]

 

I mitt tilfelle er jeg på lvl 32 og jeg starta 3 dager etter at spillet kom ut. Var en mnd jeg ikke spilte tror jeg..

Lenke til kommentar
Bumper denne tråden for å stille et par spm. selv...

 

*Vips*

9379256[/snapback]

 

* vips *

9379761[/snapback]

 

I mitt tilfelle er jeg på lvl 32 og jeg starta 3 dager etter at spillet kom ut. Var en mnd jeg ikke spilte tror jeg..

9380748[/snapback]

 

Vel, hehe. Ikke rart du er så høy level da, du hadde sikkert over 70k rested.

Lenke til kommentar
Jeg var borte fra spillet ca 2 mnd pga skade på huset og ingen nett der vi bodde imellom. På denne tiden fikk jeg kun opparbeidet rest-xp på ut den lv jeg var pluss litt over halve neste lv. Så det ble ikke så mye ut av det som jeg trodde.

9398345[/snapback]

Agree.. Men skjelden jeg ligger foran rest XP da ..

Spillet er virkelig verdt å kjøpe :D

Lenke til kommentar

Endgame la meg ramse opp (med andre ord er ikke så mye):

 

Raid: Bogbereth, 137K Spider, kreves ikke mere en 12 stykker for og ta henne ned

så har vi jo B8 CH5, var vansklig før B10 kom ut men nå er den mye lettere, men kan være litt slitsom da bossen har flere stages og 147K eller no med liv

 

Ettenmoors, PvP vist det er noe for deg

 

Helegrod, RAID Instance, fått noen nye oppgraderinger etter B10 med en sykt vansklig end game boss med navn Thorog, 310 eller 350K health... aldri møtt han personlig, men han er ikke av den greie sorten tenker jeg :p

Lenke til kommentar
Kan man spille dette spillet på Windows Vista Home Premium?

9428429[/snapback]

Japp. Kan hende det ikke fungerer på en valig brukerkonto, kan altså hende du må ha en brukerkonto med admin. Det er jo ikke vanskeligere enn å logge seg inn på en eksisterende admin-konto og bruke den eller lage en ny der ;)

 

See ya in-game :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...