UnknownSource Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg så en gang et bilde av mange dører satt sammen til ett bilde (akkurat som en collage). Tror det var i forbindelse med en artikkel om feriebilder, men jeg er ikke 100 % sikker. Det er også mulig at jeg så bildet på en fotoside (Digit, Photosight, osv). Har lett overalt, men finner ikke igjen bildet. Skulle så gjerne ha sett det en gang til. Er det noen her inne som har sett et sånt bilde og husker hvor? I så fall ville jeg blitt veldig takknemlig for en link :-) Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tok et kjapt søk på image.google.com og google.com men fant det ikke. Hørtes litt gøyalt ut det bilde. send gjerne en melding hvis du får tak i det. lykke til! Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er vel denne du leiter etter. Lenke til kommentar
UnknownSource Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Er vel denne du leiter etter. 9197233[/snapback] Den var det, ja! Takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå