thomassit0 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jepp, som jeg nevnte på side 1.. Men skjønner at folk ikke gidder å se igjennom 5 sider da.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Huff dette var dårlige nyheter. Men på den positive siden så er det jo bedre å vente litt lengre på et ferdigutviklet spill, enn å få et spill full av bugs en del måneder tidligere. Se på Test Drive Unlimited for eksempel, spillet er genialt, men folk hater det pga uendelig mange bugs med spillet. Så på sett og vis er det bra at spillet blir utsatt, slik at de har mer tid på å gjøre spillet spillbart. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Eg er både glad og lei meg på grunn av utsettelsen. + Nå får R* bedre tid til å gjøre spillet mer bugfri, mer og forbedret features, og sist men ikke minst så må de jo bli ferdig med spillet før det lanseres. GTA pengene mine som skal brukes til å kjøpe GTA IV, inviterer andre penger til å komme på fest. - Lengre ventetid, det kan bli slagsmål og stjeling av penger på festen. :!: Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 UTrolig synd ettersom jeg skal i militæret i Januar, da blir det neppe tid til GTA IV, om jeg ikke leier en TV i bardufoss da Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Haha, så du skal ligge gjemt i brakken med en 10" tommers TV og PS3 under senga? - ta bilder! Jaja, har puttet GTA i glemmeboksen, så kommer vel over det - Assassin's Creed og Crysis skal redde høsten for min del. Lenke til kommentar
fifa-andrej Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 :S jeg bestile det her om dagen.... for 2 dager siden for å være nøyaktig.... tenkte jeg skulle være litt smart... men neida! hver gang jeg gjør en god gjerning straffer gud meg! buhu!! men får vel droppe russetiden da:p HAHA Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 :S jeg bestile det her om dagen.... for 2 dager siden for å være nøyaktig.... tenkte jeg skulle være litt smart... men neida! hver gang jeg gjør en god gjerning straffer gud meg! Det er DIN skyld at det er utsatt Og du slipper nok å droppe russefeiringa Til alle dere som snakker om at det er utsatt mars/april, dette stemmer ikke, det er bare dårlige journalister som ikke har satt seg inn i "Q2 Fiscal year" betyr. Hvor 2. kvartal ifølge kalenderåret er mars/april/mai/ er dette januar/februar/mars ifølge Take2s "fiscal year". Om jeg skal gjette på en dato, blir det 8. februar. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Btw While we only got the vague new release date of "Q2 2008" yesterday, Take-Two Interactive Software contacted the corporate offices of major gaming retailers and notified them of a more specific "March 2008" release date. In order for these major gaming retailers to properly adjust their quarterly financial guidance reports, gaming developers realize that they can't give retailers such a vague 3-month span of time for a release date as they did yesterday for the general public. "March 2008" is the best information that we now have. We now have 7-8 months until release. Will it be March 4, 11, 18 or 25? We shall see soon. Antagelig mars altså. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jepp så neste år februar sier dem, "nei vi må nok vente til oktober. Vi trenger litt mer tid" "Niko er en vanskelig fyr og lage." Å historien gjentar seg selv Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Eg har forhåndsbestilt GTA IV, og i 13. tiden idag, så ringte en ansatt fra EB Games, og informerte om at GTA IV var utsatt til en av de første månedene på nyåret. OLD NEWS :ph34r, neida. De er vel pliktet til å ringe kundene sine for å informere. Kanskje trådstarter skulle redigere emnetittelen litt? Endret 4. august 2007 av Narrie Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg må si jeg likte godt avstemningen på GameSpot: "Grand Theft Auto IV has been delayed to early 2008. Reactions? " - Worst. Delay. EVER. (Grinds teeth) - Aw, man! Now what do I get my favorite felon for Christmas? - Meh. I wasn't gonna get it anyway. - Whew! Now I can focus my attention on Halo 3, Haze, Call of Duty 4, Mass Effect, Super Mario Galaxy, Super Smash Bros. Brawl, The Legend of Zelda: Phantom Hourglass, Lost Odyssey, Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, Warhawk, Tony Hawk's Proving Ground, Half-Life 2: The Orange Box, NBA Live 08, NBA 2K8, Conan, Ace Combat 6: Fires of Liberation, EA Playground, Clive Barker's Jericho, Guitar Hero III: Legends of Rock, Need for Speed ProStreet, Assassin's Creed, Age of Conan: Hyborian Adventures, The Simpsons Game, Turning Point: Fall of Liberty, Virtua Fighter 5, TimeShift, Mercenaries 2: World in Flames, World in Conflict, Beowulf, Resident Evil: Umbrella Chronicles, WWE SmackDown! vs. RAW 2008, Army of Two, Brothers In Arms Hell's Highway, Rayman Raving Rabbids 2, SimCity Societies, Rock Band, Final Fantasy XII: Revenant Wings, Universe at War: Earth Assault, SOCOM: Confrontation, God of War: Chains of Olympus, Devil May Cry 4, Unreal Tournament 3, and Uncharted: Drake's Fortune. (Ja, jeg svarte det siste alternativet^^) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Er helt greit for min del at de utsetter det. Vil heller ha et spill uten bugs som kommer litt sent, enn ett med masse bugs som kommer litt tidligere.9199488[/snapback] Word. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg som går og gruer meg til skolestart, og det eneste lyspunktet jeg har et gta iv også blir det utsatt men som flere har nevnt så er det bedre med et perfekt spill, en ett middels Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er helt greit for min del at de utsetter det. Vil heller ha et spill uten bugs som kommer litt sent, enn ett med masse bugs som kommer litt tidligere.9199488[/snapback] Word. 9254569[/snapback] Word. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Fire poster senere og det er fortsatt ikke morsomt. Keep trying folks.. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Armageddon, har du mensen? Jeg synes det er morsomt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå