Gå til innhold

GTA IV utsatt til April 2008

Anbefalte innlegg

Det er litt synd at det skjedde med GTA, siden Rockstar er vell de eneste utviklerene vi har kunnet stole på at alltid holdt releasedaten.

Det er vell første gang de må forsinke ett spill, tror jeg. :)

Men mye bedre med forsinkelser enn evt. bugs, så lenge det kommer masse annet moro. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forpult flott start på dagen, http://www.dagbladet.no/kultur/2007/08/03/507847.html

Jeg trodde faktisk Rockstar var en av de få som var nokså flink å følge slippdatoer . Jeg kunne forstått en utsettelse på 5-6 uker, men helt til April 08 er bare kjipt og jævla kjedelig :(

Edit: Og når jeg teller på hvor mange mnd det er, ble det ikke bedre:

Aug, Sept, Okt, Nov, Des, Jan, Feb, Mars og .. April. Utsatt nesten et år, 3 kvartal :no:

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
N'Gai Croal On GTA Delay: Don't Blame PS3

N'Gai Croal chimes in on Level Up this evening with "informed speculation" on the Grand Theft Auto IV delay. Although Take Two's vague comments about "technical challenges" make it tempting to lay the blame on the newer hardware, Croal makes a good case for why it probably isn't a PlayStation 3 issue:

If Rockstar could have completed the 360 version in time for its previously scheduled October release, it would have done so. Why? Because Take-Two definitely needs the revenue from what is by far its biggest franchise, and Microsoft desperately wanted to convert PlayStation 2 fans to Xbox 360 aficionados.

In fact, it wouldn't surprise us if Rockstar and Take-Two had already all-but-delayed the PS3 version to triage the Xbox 360 version for this holiday, only to have their hands forced when, at yesterday's product review, it became clear to both sides that even the 360 version could not be completed this year to Rockstar's exacting standards.

Link

Lenke til kommentar

Dette var rett og slett utrolig trist :cry: litt merkelig at man kan bomme SÅ grovt på release dato da. Har de aldri laget spill før? Og hvem vet hva vi får beskjed om på nyåret.. ytterligere utsatt til september eller no? Det nye Duke Nukem? Sry at jeg sipper ass, men dette var STOR nedtur :thumbdown:

Kan jo nesten håpe at THQ og Volition slipper Saints Row 2 innen den tid...

Endret av Milorg
Lenke til kommentar

Til alle dere som snakker om at det er utsatt mars/april, dette stemmer ikke, det er bare dårlige journalister som ikke har satt seg inn i "Q2 Fiscal year" betyr. Hvor 2. kvartal ifølge kalenderåret er mars/april/mai/ er dette januar/februar/mars ifølge Take2s "fiscal year". Om jeg skal gjette på en dato, blir det 8. februar.

Men det er nok ikke uten grunn at det blir utsatt. Og det beste er at mer tid: mer features, og bedre overall spill. Kanskje vi får med features som ikke opprinnelig var planlagt å ha med?

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Til alle dere som snakker om at det er utsatt mars/april, dette stemmer ikke, det er bare dårlige journalister som ikke har satt seg inn i "Q2 Fiscal year" betyr. Hvor 2. kvartal ifølge kalenderåret er mars/april/mai/ er dette januar/februar/mars ifølge Take2s "fiscal year". Om jeg skal gjette på en dato, blir det 8. februar.

9199910[/snapback]

Bra noen presiserer dette så folk ikke tar helt av; et finansår følger som regel ikke kalenderåret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...