StaBBer Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Herlig! Nå får jeg mer tid til å spille Halo 3 frem til Mass Effect kommer. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja da legger jeg meg til og sove fram til da. God natt. Dette spillet hadde jeg så sinnsykt gledet meg til nå til høsten.. 2007! Jeg vil ha den nå selv med bugs! Lenke til kommentar
solz Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Egentlig bare bra dette. Om man så "most dissapointing of E3" på gametrailers.com, var gta IV blandt dem. Både pga de ikke viste noe og gametrailers fikk teste en uferdig build som var veldig crappy visstnok. Og dersom de leverer en crappy build til lukket E3 visning, burde man bare regne med dette. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Når et spill de har jobbet hard med i 2år bare er 60% halvt år før launch så er det vel noen som burde sjønt at ting ikke gikk smooth. Har stor forståelse for at dette skjer. Uansett hvor kjipt det er så er det ikke så mye noen kan gjøre med det. Synes det er bra de har gøts til å gjøre slikt på et så profilert spill. For å forsikre kvalitet på produktet. Vi kan uansett ikke klage på storspilla til høsten selv om 1 av dem nå gikk bort. Kan vel minne om: PGR4 Halo3 Mass effect Bioshock Lair Heavenly Sword Ratchent and Clank Uncharted Drakes fortune Assasins Creed Call of Duty 4 GT prolouge Crysis mario Metroid prime +++ -GTA 9196995[/snapback] Takk, det lettet litt på denne traumatiske opplevelsen. Pokker ta... Hvorfor skal altid spillprodusentene drive og gi oss sånne falske forhåpninger? Hadde gledet meg big time til jul jeg nå. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Bryr meg ikke det minste. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg kan sende mora mi for å gjøre det? Er en tråd om det allerede da... HER! 9197535[/snapback] Enda en tråd om skrekk nyheten Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Som nevnt så synes jeg det er positivt at dette spillet ikke blander seg inn i "kaoset" av gode spill som slipper i høst, hadde rett og slett blitt for mye om GTA skulle blande seg inn i den rekka. Skjønner selvsagt at hardcore-gamers ikke ser på dette som et stort problem, men for oss som ikke helt føler vi når opp til den kategorien, er det begrenset hvor mye man rekker å få spilt igjennom. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Spiller Perfect Dark på N64 min enda eg Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det her var noe drit. Best at det spillet her blir GOTY, ellers såååå.....! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Spillbransjen bør bli mer som filmbransjen ved å gjøre ferdig spillene i god tid før de lanseres. Spiderman 3-filmen var ferdig et halvt år før den fastsatte lanseringsdatoen. Hadde det f.eks. vært noe tull med innspillingen, så det ville tatt noen måneder lenger enn ventet, slipper man da å bryte lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Haha... da jeg så på vg.no fikk jeg vite dette, og da tenkte jeg at detta var en topic på diskusjon og jaggu var den ikke øverst :!: Men ja, synd er det hvertfall Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Da skjedde det jeg viste komme til å skje, mitt most wanted spill iår blir utsatt Viss dette stemmer, så driter jeg meg på leggen 9196860[/snapback] Det innlegget der besto av 90% wrong, på flere måter, tror jeg. Uansett, synd på dere GTA elskere. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jobben + Assassins + Halo 3 + Mass Effect kommer til å ta så mye tid at det her gjør meg ikke så mye! De eneste som burde klø seg i hodet over denne nyheten er MS&Sony da GTA4 var den 'overall' største system selgeren de hadde i år! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har ventet på dette lenge men klarer å vente lengre, bedre att de finpusser og gir oss en klassiker istendenfor ett halvferdig produkt Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 De eneste som burde klø seg i hodet over denne nyheten er MS&Sony da GTA4 var den 'overall' største system selgeren de hadde i år! 9198256[/snapback] Jepp, jeg vil tro dette kommer til å skade salgene til PS3 og 360 mot Wii. Og jeg tror nok siden at GTA ble dyttet til neste år at Smash Bros Brawl vil bli årets bestselger. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 De eneste som burde klø seg i hodet over denne nyheten er MS&Sony da GTA4 var den 'overall' største system selgeren de hadde i år! 9198256[/snapback] Jepp, jeg vil tro dette kommer til å skade salgene til PS3 og 360 mot Wii. Og jeg tror nok siden at GTA ble dyttet til neste år at Smash Bros Brawl vil bli årets bestselger. 9198377[/snapback] For MS sin del tror jeg nok Halo3 er en større system seller enn hva GTAIV er. Verre er det med PS3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Jøss forsover meg og kommer forseint på jobb. også kommer denne dritt nyheten. GTAIV var det jeg så mest frem til, tenkte faktisk på det i går at det ikke var så lenge til release, men neida. Jeg kaster det i glemtboksen jeg, Så går tiden litt fortere Endret 3. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 For en som meg som ikke har noe spesielt forhold til GTA er dette gode nyheter. Med alle de spillene som kommer i høst hadde jeg nok ikke brydd meg om å kjøpe GTAIV, men nå som det kommer på et tidspunkt det som regel kommer få spill blir det nok et kjøp likevel. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Men det er jo llitt mistenksomt at spillet utsettes ifra den tiden hvor Microsoft har sine store slipp. GTA4 ville kanskje ha skadet salget av de store spillene. 9197286[/snapback] Men var det ikke snakk om at PS3-versjonen allerede lå 5 uker (?) etter 360-versjonen i utvikling nå nylig? 9197513[/snapback] 2 uker TAKK link. Btw hvor fikk du 5 uker fra?=/ Endret 3. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dæven! Jeg tror faktisk jeg hørte ett lite "Hurra!" fra lommeboka.. 9197170[/snapback] Hoho, det tror jeg det var flere andre som gjorde også! Inkludert meg selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå